۱۳۶۱۰۳۵
۲ نظر
۳۰۲۳۶۸
۲ نظر
۳۰۲۳۶۸
پ

درخواست وساطت اسرائیل از ایران!

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به‌رغم کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی در تقابل با جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، شاهد ناتوانی اسرائیل در دفاع و ورود جدی در این جنگ هستیم.

ایسنا: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به‌رغم کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی در تقابل با جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، شاهد ناتوانی اسرائیل در دفاع و ورود جدی در این جنگ هستیم.

درخواست وساطت اسرائیل از ایران!

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از عملیات طوفان الاقصی گفت: جمله تاریخی سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان که گفت اسرائیل، خانه عنکبوت است که به تعبیر قرآن سست‌ترین خانه است، تحقق یافت.

وی تصریح کرد: همان‌طور که مشخص است محور بقاء رژیم صهیونیستی غاصب، نامشروع و تحمیلی توسط انگلیس خبیث بنا نهاده شد و امروز می‌بینیم با عملیات روانی و نظامی که در طول دهه‌های گذشته به افکار عمومی منطقه القا کرده بودند که چهارمین ارتش قدرتمند دنیا را دارند و غیر قابل شکست است، اما با شکل‌گیری جبهه مقاومت در جنگ‌های متعدد اعم از جنگ 33 روزه و ... شاهد شکست رژیم صهیونیستی بودیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس پیشین همچنین بیان کرد: متاسفانه در تمام عملیات‌ها و جنگ‌ها رژیم صهیونیستی از بمب‌های فسفری استفاده کرده و کنوانسیون‌های بین‌المللی را نقض می‌کند و آمریکایی‌ها نیز حمایت می‌کنند، اما بدون تردید شکست خواهند خورد و این بار برنده این مصاف جبهه مقاومت است.

بروجردی خاطرنشان کرد: علیرغم بمباران متعدد، نیروهای حماس موفق به پیشروی شدند و چندین شهرک را در اختیار گرفتند و می‌بینیم که فرودگاه بن گوریون نمایشگاه ترس و وحشت صهیونیست‌ها است که در حال فرار هستند و کشورها به این باور رسیده‌اند که به دنبال نجات اتباع خود هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: این بار ابتکار عمل دست حماس و جبهه مقاومت است و بعد از به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای حزب‌الله اعلام کرد که آمادگی دارد تا جدی‌تر وارد عرصه شود.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و حتی نظامی در بدترین شکل خودش در طول دهه‌های گذشته بوده که بی سابقه است و یک نماد مهم و واقعی از آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: علیرغم کمک‌های آمریکا شاهد ناتوانی اسرائیل از دفاع و ورود جدی در این جنگ هستیم و هیاتی را در سطح فراکسیون اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا فرستادند و از مقامات چین درخواست کردند تا با ایران صحبت کند و بتواند از این طریق و با وساطت ایران روند درگیری ها کند شود.

بروجردی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر در خواست شده تا اجلاس فوق العاده وزرای کشورهای اسلامی تشکیل شود و موضع متحد و جدی علیه این جنایت‌ها اتخاذ شده و تصمیمات عملی گرفته شود.

وی درباره تلاش صهیونیست‌ها برای عادی سازی روابط با برخی کشورهای منطقه گفت: فکر می‌کنم تمام رشته‌هایی که صهیونیست‌ها برای عادی‌سازی بافته بودند، پنبه شد و زمینه‌ای برای عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه وجود ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      نصر من الله وفتح قریب .....

    • محمدامین

      نیست شود صهیونیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج