۱۳۶۱۷۹۱
۲۴۲۰
۲۴۲۰
پ

تغییرات ظاهری بازیگر خردسال «ای. تی. موجود فرازمینی» پس از ۴۰ سال

هنری توماس، بازیگر فیلم ئی. تی. موجود فرازمینی (E. T. the Extra-Terrestrial)، پس از گذشت چهار دهه از اکران این فیلم کلاسیک، تغییرات ظاهری زیادی داشته و قابل تشخیص نیست

روزیاتو: هنری توماس، بازیگر فیلم ئی. تی. موجود فرازمینی (E. T. the Extra-Terrestrial)، پس از گذشت چهار دهه از اکران این فیلم کلاسیک، تغییرات ظاهری زیادی داشته و قابل تشخیص نیست.

تغییرات ظاهری بازیگر خردسال «ای. تی. موجود فرازمینی» پس از 40 سال

 

این فیلم علمی تخیلی، به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۲ روی پرده سینما‌ رفته و هنری و همبازی‌اش درو بریمور به واسطه بازی در این فیلم شهرت زیادی پیدا کرده‌اند.

 

هنری توماس، تنها ۱۰ سال داشته که در نقش الیوت بازی کرده و درو نقش خواهر کوچکش را داشته است. در این فیلم، الیوت که درگیر طلاق والدینش بوده، یک موجود بیگانه را در حیاط خانه پیدا کرده و تمام تلاشش را می‌کند تا از او محافظت کند.

تغییرات ظاهری بازیگر خردسال «ای. تی. موجود فرازمینی» پس از 40 سال

 

هنری با بازی احساسی خود تماشاگران این فیلم را تحت تأثیر قرار داده است. فیلم ئی. تی. موجود فرازمینی، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی شناخته می‌شود.

هنری، اولین انتخاب برای بازی در نقش الیوت نبوده است. بازیگر دیگری پیش از او در چند سکانس بازی کرده، اما ظاهراً بخاطر رفتار نامناسب از فیلم کنار گذاشته می‌شود. به همین خاطر، استیون اسپیلبرگ مجبور شد که برای انتخاب بازیگر در نقش الیوت تست بازیگری برگزار کند.

تغییرات ظاهری بازیگر خردسال «ای. تی. موجود فرازمینی» پس از 40 سال

 

هنری برای بازی در این نقش آموزش دیده و آنقدر استیون را تحت تأثیر قرار داد که این کارگردان بلافاصله بعد از تست پیشنهاد کار را به او داد. هنری در گفتگو با مجله Esquire در مورد تست بازیگری خود گفته که از او خواسته شده بود تا در یک صحنه احساسی به صورت بداهه بازی کند: «بخشی از نسخه اولیه فیلمنامه را خواندم و سپس از من خواسته شد که به صورت بداهه بازی کنم.»

تغییرات ظاهری بازیگر خردسال «ای. تی. موجود فرازمینی» پس از 40 سال

 

«فکر می‌کنم اصل بداهه این بود: «شما یک نفر را پیدا کرده‌اید و قرار است که او را از شما بگیرند. او دوست شماست و واقعاً نمی‌خواهید که دوستتان را از دست دهید.» من شروع به گریه کردم و حدس می‌زنم که عملکرد خوبی داشتم.»

هنری فقط برای شرکت نکردن در کلاس پیانو شروع به بازیگری کرد؛ اما استیون به قدری تحت تأثیر استعداد او قرار گرفت که بلافاصله پس از تست بداهه او را برای بازی در نقش الیوت انتخاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج