اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۲۲۵۱
۱۳۶۹
۱۳۶۹
پ

اظهارات سازمان ملل درباره وضعیت غزه

معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که صدها هزار نفر در غزه هیچ مکان امنی برای پناه گرفتن ندارند.

فارس: معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که صدها هزار نفر در غزه هیچ مکان امنی برای پناه گرفتن ندارند.

اظهارات سازمان ملل درباره وضعیت غزه

 «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه روز شنبه هشدار داد که اوضاع انسانی در نوار غزه وخیم بوده و نمی‌توان آن را توجیه کرد. وی در ادامه سخنانش گفت: «حدود 2000 نفر در غزه از جمله تعدادی از نیروهای امداد رسان کشته شده و تعداد زیادی نیز مجروح شده‌اند».

معاون دبیر کل سازمان ملل افزود: «خانواده‌ها در غزه در حالی که به سوی جنوب در مسیرهای شلوغ و آسیب دیده در حرکت بودند در معرض بمباران قرار گرفتند».

گریفیتس گفت: «صدها هزار نفر در غزه هیچ مکان امنی برای پناه گرفتن ندارند». وی در ادامه هشدار داد: «خطر گسترده شدن درگیری‌ها به لبنان، باعث نگرانی شدید است».

معاون دبیر کل سازمان ملل گفت: «جنگ چارچوبی دارد و تمامی طرف‌ها باید به آن پایبند باشند». جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و انتقام شکست خود در برابر نیروهای مقاومت را از غیر نظامیان می‌گیرد.

به نقل از منابع بیمارستانی خبر داد که در جریان بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر غزه، ۲۷ غیر نظامی به شهادت رسیدند. بیشتر این افراد، زنان و کودکان بودند.

افزون بر این جنایت، جنگنده‌های اسرائیلی یک منزل را در محله «الفاخوره» واقع در غرب اردوگاه «جبالیا» (شمال نوار غزه) بمباران کردند که در پی آن، ۲۰ فلسطینی شهید و بیش از ۸۰ نفر دیگر هم زخمی شدند.

صهیونیستها در سومین کشتار خود، ۲۳ غیر نظامی فلسطینی را در مرکز نوار غزه به شهادت رساندند. این افراد در حملات جنگنده‌های اسرائیلی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه، ظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد ۲۲۱۵ شهروند فلسطینی از جمله ۷۲۴ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۸۷۱۴ تن دیگر از آغاز تجاوزات به نوار غزه مجروح شده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج