adexo3
۱۳۶۳۱۰۵
۵۶۹
۵۶۹
پ

فال دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۲۴ مهر برای متولدین فروردین

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. 

فال روز 24 مهر برای متولدین اردیبهشت

مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روز ۲۴ مهر برای متولدین خرداد

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستانتان عقب نمانید.  اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید.  دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

فال روز 24 مهر برای متولدین تیر

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال روز 24 مهر برای متولدین مرداد

دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و دوستان و اعضای خانواده باشید کنید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید.

فال روز 24 مهر برای متولدین شهریور

امروز حادثه‌ای وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیفتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبه‌رو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.

فال روز 24 مهر برای متولدین مهر

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  شرایطی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید.  برای انجام کارها دل نمی‌دهید و با سرسری‌ انجام‌دادن کارها، خودتان را به فرد بی‌مسئولیتی تبدیل کرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت آبرو و اعتبار شما را به خطر بیاندازد، کارها را با دل و جان انجام دهید و مسئولیت‌ بیشتری در انجام کارها داشته باشید.   آتش عشق در وجود همسر یا عشق ‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

فال روز 24 مهر برای متولدین آبان

 مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتیتان باشید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیفتد. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق با دوست‌و‌آشنا هم‌صحبت نمی‌شوید. اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند. با شرکت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی، دوستان بیشتری پیدا کنید و از گوشه عزلت بیرون بیایید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.

فال روز 24 مهر برای متولدین آذر

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.  روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگیتان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید.  اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.

فال روز 24 مهر برای متولدین دی

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. در رسیدگی به اعضای خانواده کوتاهی نکنید. در غیر این ‌صورت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده‌اید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگیتان اضافه کنید. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد. 

فال روز 24 مهر برای متولدین بهمن

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرفیان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی میان شما و این فرد تبدیل شود.  با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید.  احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده دلخوری را به صلح و آشتی تبدیل کنید.

فال روز 24 مهر برای متولدین اسفند

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند.   امروز غرق خاطره روزهای خوش گذشته می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج