اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۶۰۴
۸ نظر
۶۱۳۶
۸ نظر
۶۱۳۶
پ

یک نکته کاملا عجیب درباره ۱۷ اکتبر خونین غزه

واکنش کاربران ایرانی به فاجعه بمباران بیمارستان المعمدانی بسیار عجیب بوده وبه بحث و جدل در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

برترین‌ها: واکنش کاربران ایرانی به فاجعه بمباران بیمارستان المعمدانی بسیار عجیب بوده و بحث و جدل در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

 واکنش‌های گسترده جهانی به بمباران بیمارستانی در غزه طی ۲۴ ساعت گذاشته، این اتفاق هولناک را به صدر اخبار رسانه‌ها برده است. همزمان ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که ظاهرا خبرنگار شبکه الجزیره به طور تصادفی، لحظه اصابت موشک به بیمارستان غزه را فیلمبرداری و پخش کرده است.

یک نکته کاملا عجیب درباره 17 اکتبر خونین غزه

اسرائیل با استناد به ویدئوی منتشر شده از سوی شبکه الجزیره در ادعایی مذبوحانه حماس را عامل اصلی این حادثه مرگبار معرفی کرده است!

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردها، 1000 نفر از فلسطینیان در حمله هوایی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

یک نکته کاملا عجیب درباره 17 اکتبر خونین غزه

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل انفجار مرگبار بیمارستان غزه را گردن فلسطینی‌ها انداخت و مدعی شده است: «تمام دنیا می‌داند که حماس به بیمارستان حمله کرد، نه ارتش اسرائیل.»!

بسیاری از کشورهای جهان در واکنش به فاجعه بیمارستان‌ غزه آن را «کاملا غیرقابل قبول» توصیف  و محکوم کردند.

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در یادداشتی تحت عنوان «در لبۀ پرتگاه!» در واکنش وقایع شب گذشته غزه نوشت:  ملک‌عبدالله پادشاه اردن، خاورمیانه را در "لبۀ پرتگاه" توصیف کرده است. او که بعضاً کیسینجر دنیای عرب هم خوانده می‌شود، کاملاً دقیق می‌گوید. اگر آخرین اظهارنظرها را در بارۀ گشودن جبهه‌های تازه علیهاسرائیل، تهدیدی واقعی تلقی کنیم، بخش بزرگی از خاورمیانه بخصوص کشور ما در یک قدمی ورود به جنگ قرار دارد. این جنگ با همۀ جنگ‌های قبلی متفاوت خواهد بود. وضعیتی آخرالزمانی پدید خواهد آمد. خدا نکند.

یک نکته کاملا عجیب درباره 17 اکتبر خونین غزه

در همین حال کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی به طرح برخی ادعاها علیه حماس از سوی اسرائیل نشان دادند:

* حساب کاربری «ردایو زن» نوشت: طرفدارای اسراییل میگن این بیمارستان رو هم حماس زده. مخالفان اسراییل هم فیلم و عکس نشون میدن که این ادعا صحت نداشته. اینم میشه مثل خیلی چیزای دیگه که اسرائیل هیچ وقت گردن نخواهد گرفت.

* کاربری به نام «خرمگس» هم در واکنش به این رویداد توئیت زد: واقعا سخته تصور کنیم چیزی به جز حمله هوایی اسراییل میتونه عامل این انفجار باشه. راکت‌های حماس رو دیدیم و هیچ وقت چنین انفجاری بر جا نمیگذارن و معمولا حداکثر ۵-۶ نفر تلفات به جا میگذارند.

* علیرضا دیگر کاربر توئیتر گفت: جدی یه سری داریم که واقعا باور کردن حماس اشتباهی بیمارستان رو زده! فکر هم نمی‌کنن کدوم موشک جز تسلیحات اسرائیل تا حالا در حد یه نیم طبقه خرابی داشته که حالا بخواد یه بیمارستان رو منهدم کنه.

یک نکته کاملا عجیب درباره 17 اکتبر خونین غزه

* مهدی اما نظر متفاوتی دارد و نوشته است: اینکه حماس بیمارستان خودی رو زده باشه واقعاً منطقی نیست. غیر ممکنه. محاله. خارج از حد تصوره. صرفاً حاصل توهم توطئست. فقط باید پارانویید باشید که چنین تزی ارائه کنید. نشدنیه واقعاً. یه جورایی مثل اینه که یه کشوری.....

* رضا نوشت: اسراییل رسما بیانیه بده ما زدیم باز اینجا یه عده براش ماله میکشن که نه کار حماس بوده! تو خواب هم نمی‌دیدم یه عده ایرانی ماله کش اسراییل بشن!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قاتل ها همیشه از کاری که کردن فرار میکنن

    • سمانه

      به عنوان مادر دو تا دختر ، دلم کباب شد واسه بچه ها ، چقدر رزلن ایرانیایی که تو دلشون این همه تصویر بچه ها رو میبینید و بازم چرت و پرت میگن ، اسرایل دست هیلترو از پشت بسته ، نژادپرست ترینن ادم هایی دنیا و در عین حال پسترینشون اسراییلی ها هستند

    • همدلی

      یک گروه حقیفت یاب متشکل از ایران روسیه امریکا عربستان تشکیل شود

    • ناشناس

      لعنت بر حماس

    • ناشناس

      دقیقا ایران کجای قضیه هست ؟

    • ناشناس

      حماس مقصره

    • حقگو

      اینکه جهان باید به مساله فلسطین که شوروی بانی آن و چپهای چپه شده نیز آنها را هر کاری کنند محق جلوه میدهند خاتمه داده شود.شمار زیاد زاد و ولد با هدف آنکه شمار فلسطینیها را زیاد کنند و هدف سیاسی دارند نمونه ترفند این جماعت است. سر و وضع آنها از خیلی از مردم عراق و ایران و..... بهتر است. مساله یک درد خودساخته است. مترسکی درست شده که بلای جان همه کشورها شده است. گیریم همه این جماعت کشته شوند آیا ارجحیت ندارد تا چندین کشور وارد جنگ شوند که پایانش معلوم نیست

    • کاوه زمانه

      نوار غزه بالاترین تراکم جمعیت در دنیا را دارد اگر حملات اسراییل بدون هدف وکور انجام می شد باید حداقل پنجاه هزار نفر از فلسطینیان کشته می شد حال اینکه اینگونه نیست وحداکثر سه هزار نفر تاکنون کشته شده اند که البته همینقدر هم دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد اندکی تفکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج