۱۳۶۳۶۴۳
۵۳۹
۵۳۹
پ

رپورتاژ آگهی

کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟

استانبول یکی مقصدهای پرطرفدار در سفرهای خارجی است، این شهر به خصوص برای ایرانیان بسیار محبوب است و تقریبا در بیشتر ماه‌های سال گردشگران ایرانی به دنبال بلیط استانبول به تهران و بلعکس هستند.

استانبول یکی مقصدهای پرطرفدار در سفرهای خارجی است، این شهر به خصوص برای ایرانیان بسیار محبوب است و تقریبا در بیشتر ماه‌های سال گردشگران ایرانی به دنبال بلیط استانبول به تهران و بلعکس هستند. به همین دلیل همواره پروازهای متعددی از مقصد ایران به ترکیه برگزار می‌شود و ایرلاین‌های داخلی و خارجی مختلفی در این مسیر هوایی تردد دارند.

جالب است بدانید که پروازهای ایران به ترکیه به‌صورت روزانه یا هفتگی از مبدا کلانشهرهایی ازجمله تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و ارومیه به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه همچون استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا انجام می‌شود. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران استانبول هستید، با مطالعه این مطلب می‌توانید انتخاب بهتری از میان ایرلاین‌های فعال این مسیر پروازی داشته باشید.

کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟

ایرلاین‌های ایرانی فعال به مقصد استانبول

پرواز تهران استانبول توسط ایرلاین‌های معتبر داخلی برگزار می‌شود و ماهانه هزاران نفر مسافر توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از تهران به این شهر خارجی سفر می‌کنند. بلیط تهران به استانبول نیز در انواع سیستمی، چارتری و لحظه آخری به فروش می‌رسد و وب‌سایت‌های معتبری مانند فلای تودی تمامی این بلیط‌ها را ارائه می‌کنند.

قیمت بلیط تهران استانبول به عوامل مختلفی ازجمله کلاس پرواز، زمان سفر، تعداد مسافران و غیره بستگی دارد، اما تنوع پروازها و انواع بلیط باعث شده است مسافران بتوانند به‌راحتی بلیط ارزان استانبول به تهران یا بالعکس را خریداری کنند. به طورکلی پروازهای استانبول از مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلفی انجام می‌شود که در ادامه محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

پرواز به استانبول با شرکت هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر که آن را با نام هما (هواپیمایی ملی ایران) نیز می‌شناسیم، یکی از ایرلاین‌های پرتردد و بزرگ ایران است که در مسیر ترکیه نیز پرواز دارد. این شرکت هواپیمایی در بین مردم با کیفیت بالای پرواز، امنیت، پرسنل حرفه‌ای و خدمات لوکس شناخته می‌شود، به همین دلیل بیشتر مسافران ایرانی ترجیح می‌دهند برای پروازهای داخلی و خارجی این شرکت را انتخاب کنند. بلیط تهران استانبول ایران ایر در دو کلاس اکونومی و بیزینس به صورت چارتری و سیستمی عرضه می‌شود و متناسب با خدمات دریافتی، قیمت‌های مختلفی دارد.

کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟

پرواز ایران به استانبول با شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر از سال 1372 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و در حال حاضر بسیاری از مسیرهای پروازی داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. پروازهای قشم ایر به مقصد استانبول به صورت هفتگی انجام می‌شود و مسافران می‌توانند در کمترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران یا بالعکس اقدام کنند. کلاس پروازی این شرکت نیز اکونومی و بیزینس است که هرکدام خدمات و قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین می‌توانید تور استانبول را با پروازهای ایرلاین قشم ایر تجربه کنید و لحظات خوشی از پرواز در آسمان داشته باشید.

پرواز تهران استانبول با شرکت هواپیمایی ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان ایر از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به‌صورت روزانه در مسیر پروازی ترکیه به مقصد استانبول پرواز دارد. بلیط استانبول شرکت ماهان نیز مانند سایر ایرلاین‌ها در دو نوع اکونومی و بیزینس کلاس به فروش می‌رسد. هرکدام از این بلیط‌ها نیز خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می‌کنند؛ درنتیجه قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی از شرکت‌هایی که می‌توانید از آن بلیط لحظه آخری استانبول به تهران را تهیه کنید، ماهان ایر است.

ایرلاین‌ های خارجی فعال در مسیر پروازی تهران استانبول

از آنجایی که سفر به ترکیه در میان ایرانیان بسیار پرطرفدار است، شرکت‌های هواپیمایی ترک را نیز به ایران کشانده تا همه‌روزه بتوانند مسافران را جابه‌جا کنند. این شرکت‌های خارجی نیز از شهرهای بزرگ ایران همچون تهران، اصفهان، تبریز و غیره به مقصد استانبول پرواز مستقیم دارند.

پرواز استانبول به تهران با حضور شرکت‌های ترک ساده‌تر و امن‌تر شده است و بسیاری از ایرلاین‌های خارجی پروازهای این مسیر را برعهده دارند. این شرکت‌ها همواره خدمات متنوع و بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند، برای همین مسافران ترجیح می‌دهند با هواپیماهای شرکت‌های ترکی به استانبول سفر کنند. قیمت بلیط استانبول به تهران نیز در این شرکت‌ها کمی بیشتر و در سطح کلاس جهانی است؛ اما به آسودگی و ایمنی پروازها می‌ارزد. برخی از معروف‌ترین ایرلاین‌های خارجی فعال در مسیر پروازی تهران استانبول را در ادامه می‌خوانید.

کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟

پرواز تهران استانبول با ترکیش ایرلاینز

شرکت هواپیمایی ترکیش از محبوب‌ترین و معروف‌ترین ایرلاین‌های فعال کشور ترکیه است که به سراسر اروپا و آسیا پروازهای مستقیم و غیرمستقیم دارد. این شرکت بلیط‌های خود را در کلاس‌های پروازی متنوع ارائه می‌کند و مسافران می‌توانند با خرید بلیط استانبول به تهران پروازی امن و راحت را تجربه کنند. ترکیش به مسافران خود اجازه حمل حیوان خانگی نیز می‌دهد که در کنار تنوع غذایی، پرسنل مجرب و راحتی صندلی‌ها امتیازهای خوبی برای خرید بلیط ترکیش و تجربه سفر به استانبول است. برای خرید بلیط ترکیه از ایرلاین ترکیش، می‌توانید از سایت فلای تودی اقدام کنید.

پرواز به استانبول با شرکت هواپیمایی پگاسوس

پگاسوس، یکی دیگر از ایرلاین‌های مشهور ترکیه است که مسافران ایرانی نیز اغلب با پروازهای این شرکت تردد می‌کنند. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول هستید باید به شما بگوییم که این شرکت هواپیمایی در مقایسه با سایر ایرلاین‌ها، قیمت به‌صرفه‌ای دارد. ایرلاین پگاسوس، خدمات باکیفیتی به گردشگران ارائه می‌کند و کلاس‌های پروازی مختلفی را به فروش می‌رساند.

 قیمت بلیط این شرکت هواپیمایی به نسبت سایر شرکت‌های ترک مقرون به صرفه‌تر بوده و تورهای استانبولی که این پرواز را ارائه می‌کنند قیمت مناسبتری نسبت به سایر تورهای استانبول با پرواز خارجی دارند. پس اگر قصد رزرو تور استانبول با پرواز خارجی در لحظه آخر را داشتید و بودجه‌ی محدودی داشتید توصیه می‌کنیم به سراغ پکیج‌هایی بروید که بلیط‌های این شرکت هواپیمایی در آن ارائه شده است.

کدام ایرلاین ها به استانبول پرواز دارند؟

تجربه سفر به استانبول با شرکت هواپیمایی لوفتهانزا

لوفتهانزا از آن دست ایرلاین‌های لوکس با خدماتی متنوع و بسیار باکیفیت است. این شرکت هواپیمایی در مسیر ایران ترکیه نیز پروازهای متعددی انجام می‌دهد که مبدا و مقصدهای مختلفی دارند. پرواز استانبول با شرکت لوفتهانزا، تجربه‌ای بسیار متفاوت خواهد بود، چراکه این شرکت به شما اجازه می‌دهد قبل از پرواز منوی غذایی را مشاهده و انتخاب کنید. همچنین تنوع بلیط‌های لوفت‌هانزا در چهار کلاس پروازی اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس و فرست کلاس، دست مسافران را برای انتخاب نوع بلیط باز می‌گذارد. فلای تودی با ارائه بلیط استانبول لوفتهانزا، سفری ایمن و آسوده را به گردشگران ارائه می‌کند.

خرید بلیط استانبول تهران در فلای تودی

در میان پلتفرم‌های مختلفی که بلیط ترکیه را ارائه می‌کنند، انتخاب یک وبسایت معتبر که مرجع ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیماست می‌تواند سفر شما را راحت‌تر کند و هزینه‌های سفرتان را تا حد محسوسی کاهش دهد. وبسایت فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما را از میان 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی برای کاربران خود فراهم کرده است.

با استفاده از این وبسایت می‌توانید بلیط هواپیما را با داشتن یک کارت بانکی شتاب از سراسر جهان خریداری کنید. علاوه بر خرید بلیط هواپیما می‌توانید خرید بلیط قطار، رزرو هتل و بیمه مسافرتی را به صورت آنلاین در سایت فلای تودی انجام دهید. همچنین برای دریافت ویزای توریستی و خرید تورهای داخلی و خارجی فقط کافی است با فلای تودی تماس بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج