adexo3
۱۳۶۵۵۶۶
۱۷۲۵
۱۷۲۵
پ

همدستی دایی و خواهرزاده در قتل یک پدر و دختر

دایی و خواهرزاده‌ای که پدر و دختر نوجوانی را به قتل رسانده بودند با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کردند.

اعتماد آنلاین: دایی و خواهرزاده‌ای که پدر و دختر نوجوانی را به قتل رسانده بودند با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کردند.

همدستی دایی و خواهرزاده در قتل یک پدر و دختر

  دو سال قبل بود که خبر قتل پدر و دختری به ماموران پلیس رسید. وقتی ماموران در محل حاضر شدند ردی از عاملان قتل نبود و با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات آغاز شد. ماموران متوجه شدند عاملان قتل مردی جوان و خواهرزاده‌اش هستند چراکه رد تلفن همراه آنها در گوشی مقتولان به دست آمد.

به این ترتیب، ماموران مهرداد و خواهرزاده‌اش پرهام را بازداشت کردند. آنها به قتل سعید و دخترش رکسانا اعتراف کردند و گفتند بر سر مبلغ پولی که باید به رکسانا می‌دادند با او و پدرش درگیر و مرتکب قتل شده‌اند.

مهرداد گفت: من مدت‌ها بود به خانه سعید می‌رفتم و با دخترش در ارتباط بودم. روز حادثه هم با خواهرزاده‌ام به آنجا رفتم و بر سر مسائل مالی با این پدر و دختر درگیر شدم. من سعید را کشتم و خواهرزاده‌ام هم رکسانا را به قتل رساند و بعد فرار کردیم.

پرهام نیز همین گفته‌ها را تکرار و اتهام قتل را قبول کرد. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند سعید رفتارهای ناشایست داشته و چند بار مورد اعتراض همسایه‌ها قرار گرفته؛ اما توجهی نکرده بود. همچنین مشخص شد سعید چهار فرزند دارد که به‌جز رکسانا مابقی از خانواده جدا زندگی می‌کردند از طرفی مادر خانواده نیز مدتی قبل جدا شده و از این خانه رفته بود. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

محاکمه عاملان قتل پدر و دختر

در جلسه رسیدگی به این پرونده متهمان آنچه را اتفاق افتاده بود شرح دادند و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، متهمان به قصاص محکوم شدند اما آنها در اعتراض به رأی دادگاه مدعی شدند چون سعید و دخترش مفسد فی‌الارض بودند به همین دلیل آنها را کشته‌اند؛ این ادعا در دیوان عالی کشور تایید نشد و حکم قصاص به تایید رسید.

بعد از گذشت دو سال، اولیای دم اعلام گذشت کردند و متهمان به لحاظ جنبه عمومی‌جرم پای میز محاکمه رفتند. آنها اتهام قتل را قبول و ابراز پشیمانی کردند.

دایی متهم به قتل گفت: من و خواهرزاده‌ام با سختی بسیار زیاد پول درخواستی را به اولیای دم دادیم و توانستیم رضایت بگیریم و از دادگاه درخواست بخشش داریم. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج