اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۵۶۹۲
۹۲۲
۹۲۲
پ

کدام استان‌ها تا ۵ روز آینده بارانی هستند؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی پنج روز آینده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

کدام استان‌ها تا ۵ روز آینده بارانی هستند؟

صادق ضیاییان افزود: سه شنبه (۲ آبان ماه) در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی برخی نقاط استان‌های ایلام ،لرستان، مرکزی، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی استان تهران و چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان‌های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران ، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این وضعیت جوی پنجشنبه(۴ آبان‌ماه) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر ، هرمزگان ،کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جمعه (۵ آبان‌ماه) در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شدت بارش چهارشنبه در چهار محال بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد, پنجشنبه در کرمان هرمزگان و جنوب فارس و جمعه در کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آبان ‌ماه) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه‌ (۴ آبان‌ماه) قسمتی ابری، وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان ماه) بوشهر با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج