۱۳۶۵۷۲۷
۸۰۱
۸۰۱
پ

ترفند استفاده همزمان از ۲ اکانت واتساپ در یک گوشی

استفاده همزمان از ۲ اکانت واتساپ روی یک گوشی اندرویدی بسیار ساده است. در اینجا آموزش استفاده از این قابلیت WhatsApp را دنبال کنید

گجت نیوز: استفاده همزمان از ۲ اکانت واتساپ روی یک گوشی اندرویدی بسیار ساده است. در اینجا آموزش استفاده از این قابلیت WhatsApp را دنبال کنید

آمار و ارقام نشان می‌دهند که واتساپ، محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان است؛ ولی نمی‌توان این را کتمان کرد که در امکانات و ویژگی‌ها چند گام از دیگر پیام‌رسان محبوب یعنی تلگرام عقب است. کمپانی متا، صاحب این برنامه هم به‌خوبی این موضوع را درک کرده و به‌همین خاطر هم تقریبا هر ماه شاهد اضافه شدن چند قابلیت جدید و کاربردی به این اپ هستیم.

اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی بود که توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان، قابلیت استفاده از یک اکانت واتساپ روی چند دستگاه (از جمله گوشی، تبلت و دسکتاپ) را در اختیار کاربرانشان گذاشتند. این یکی از بزرگ‌ترین نقص‌هایی بود که همیشه باعث تمسخر واتس‌اپ توسط دیگر پیام‌رسان‌ها می‌شد.

اما حالا قابلیت جذاب دیگری به این برنامه اضافه شده که نبود آن هم به‌شدت حس می‌شد. و آن چیزی جز استفاده همزمان از ۲ اکانت واتساپ در یک گوشی نیست. بله، خبر خوب اینکه کاربران WhatsApp می‌توانند روی یک گوشی اندرویدی و بدون نیاز به نصب برنامه‌های اضافه، از دو حساب کاربری واتساپ روی موبایل خود استفاده کنند. به‌لطف این ویژگی شما می‌توانید حساب کاربری شخصی و کاری‌تان را از یکدیگر جدا کنید و به‌راحتی لمس ساده صفحه، بین آن‌ها جابجا شوید.

گرچه واتساپ برای این قابلیت از عبارت “Multiple” به‌معنای چندین دستگاه استفاده کرده، اما شما در حال حاضر فقط می‌توانید روی یک موبایل به دو حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. شاید هم این سیاست توسعه‌دهنده باشد تا جلوی اسپمرها و ربات‌ها را بگیرد. از آنجا که گوشی‌ها در حال حاضر حداکثر از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند، منطقی است که واتساپ هم به کاربران اجازه دهد فقط به دو اکانت دسترسی پیدا کنند.

نحوه استفاده از ۲ اکانت واتساپ روی یک گوشی اندرویدی

اما نحوه استفاده از این قابلیت چگونه است؟ فعال کردن این قابلیت شما را به دردسر نخواهد انداخت و به‌ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. فقط باید صاحب سیم کارت دوم چه داخل یک گوشی و چه دو گوشی متفاوت باشید و پیام‌رسان WhatsApp را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده باشید.

سپس باید:

ترفند استفاده همزمان از ۲ اکانت واتساپ در یک گوشی

 

  • برنامه واتساپ را اجرا کنید.

  • وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید.

  • روی فلش کنار نام خود ضربه بزنید و سپس گزینه Add account را انتخاب کنید.

  • حالا کافیست شماره تلفن دوم خود را وارد کرده و اکانت ثانویه خود را به این برنامه اضافه کنید.

این قابلیت مفیدی برای واتساپ محسوب می‌شود، زیرا کاربران معمولا برای استفاده از دو حساب کاربری روی یک گوشی همیشه دردسر داشتند. آن‌ها مجبور بودند یا یک شبیه‌ساز واتساپ روی گوشی خود نصب کرده و یا از یک گوشی ثانویه برای تفکیک اکانت کاری و شخصی خود در WhatsApp استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج