۱۳۶۷۲۱۳
۳۶۰
۳۶۰
پ

تحول بزرگ در نحوه پاسخ‌دهی به پیام‌ها در تلگرام

جدیدترین به‌روزرسانی پیام‌رسان محبوب تلگرام منتشر شد؛ آپدیتی که شامل موارد مختلفی ازجمله تغییرات چشمگیر در قابلیت ریپلای یا پاسخ‌دادن به پیام‌ها می‌شود.

دیده‌بان: در جدیدترین نسخه تلگرام می‌توانید بخش خاصی از پیام‌ها را در هنگام پاسخ‌دادن، کوت (Quote) کنید و همچنین امکان استفاده از فرمت کوت در پیام‌ها برای کاربران فراهم شده است.

انقلابی در پاسخ‌دادن به پیام‌ها

تلگرام در آپدیت جدید خود تغییرات قابل‌توجهی را برای قابلیت ریپلای عرضه کرده است. در به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید بخش خاصی از پیام‌ها را کوت کنید تا پاسخ شما به پیام‌ها کاملاً دقیق باشد.

برای کوت‌کردن یک پیام، کافیست پیام را لمس کنید (در iOS انگشت خود را روی پیام نگه دارید)، متن مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس گزینه Quote را بزنید.

تحول بزرگ در نحوه پاسخ‌دهی به پیام‌ها در تلگرام

همچنین در آپدیت جدید می‌توانید پاسخ‌ها را به چت‌های دیگر ازجمله گروه‌ها یا کانال‌های مختلف بفرستید و بحث را در مقصد جدیدی دنبال کنید. اگر کاربر به گروهی که در آن چت اصلی وجود دارد، دسترسی داشته باشد، با لمس ریپلای به آن گروه منتقل می‌شود. برای ارسال ریپلای به چت دیگر، باید با انتخاب گزینه ریپلای، گزینه Reply in Another Chat را بزنید و سپس چت مقصد را انتخاب کنید.

تحول بزرگ در نحوه پاسخ‌دهی به پیام‌ها در تلگرام

فرمت کوت

علاوه بر امکان کوت‌کردن پیام‌های دیگران، در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید برای پیام‌های خود هم از فرمت کوت استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از چندین کوت در یک پیام هم وجود دارد.

تحول بزرگ در نحوه پاسخ‌دهی به پیام‌ها در تلگرام

تنظیم پیش‌نمایش لینک‌ها

تلگرام اولین پیام‌رسانی بود که در سال 2015 قابلیت پیش‌نمایش لینک‌ها همراه با جزئیات مختلف ازجمله عنوان، توضیحات و تصویر یا ویدیوی لینک را در اختیار کاربران قرار داد. حالا در جدیدترین نسخه تلگرام کاربران کنترل بیشتری روی پیش‌نمایش لینک‌ها دارند. برای مثال می‌توانید پیش‌نمایش را در بالا یا پایین پیام خود قرار دهید و یا اینکه اگر چندین لینک در پیام شما وجود دارد، لینک مدنظرتان برای پیش‌نمایش را انتخاب کنید.

علاوه‌براین، بازکردن لینک‌ها هم ساده‌تر از گذشته شده است؛ چرا که هرجایی از پیش‌نمایش لینک را که لمس کنید، لینک باز می‌شود.

تحول بزرگ در نحوه پاسخ‌دهی به پیام‌ها در تلگرام

تنظیمات ریپلای، فورواردکردن و لینک

زمانی که درحال پاسخ‌دادن یا فورواردکردن یا قراردادن لینک در پیام‌ها هستید یا هر سه مورد را با یکدیگر انجام می‌دهید، با استفاده از تب‌های جدید در منو، به تنظیمات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

انتخاب رنگ اکانت برای کاربران پریمیوم

اگر کاربر سرویس پولی پریمیوم هستید، با آپدیت جدید تلگرام می‌توانید از یک رنگ یا ترکیبی از رنگ‌ها برای حساب خود استفاده کنید. با این تغییر، نام شما در تمام گروه‌ها، لینک‌هایی که می‌فرستید و همچنین ریپلای‌ها تغییر می‌کند. همچنین می‌توانید در هنگام کوت‌کردن یا پاسخ‌دادن، یک پس‌زمینه مخصوص برای پیام‌هایتان ایجاد کنید. این ویژگی‌ها برای کانال‌ها با بوست مرحله 5 یا بالاتر هم در دسترس قرار می‌گیرد.

بهبودهای استوری

در جدیدترین نسخه تلگرام می‌توانید ویدیوها در استوری‌ها را به سمت جلو یا عقب حرکت دهید. برای اینکار تنها کافیست انگشت خود را روی صفحه قرار دهید و اسلایدر را به سمت راست یا چپ حرکت دهید.

همچنین برای ثبت سلفی‌های روشن‌تر، می‌توانید از فلاش نمایشگر استفاده کنید که شامل تنظیماتی برای رنگ و همچنین شدت نور می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج