۱۳۶۷۴۶۵
۱۳۷۰
۱۳۷۰
پ

واریز این وام آغاز شد

با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

تسنیم نوشت: با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی شده‌اند.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج طی ماه‌های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرد که پس از پیگیری‌های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت‌های بعدی در ماه های آتی پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج