اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۷۸۷۸
۵۰۸
۵۰۸
پ

«سیاره زمین ۳» با دوبله اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»

مستند سریالی «سیاره زمین ۳» Planet Earth III به روایت دیوید آتنبرو با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

برترین‌ها: مستند سریالی «سیاره زمین ۳» Planet Earth III به روایت دیوید آتنبرو با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

«سیاره زمین ۳» با دوبله اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مستند «سیاره زمین ۳» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مجموعه مستند طبیعت «سیاره زمین‌ ۳» محصول ۲۰۲۳ انگلستان توسط استودیوی بی‌بی‌سی و AMC و گروه کارگردانی نیک ایستون، ویل ریدگون و تام گرین هاگ تولید شده و سومین قسمت از سری مجموعه های مستند «سیاره زمین» است.

این مستند با سفر به مناطق دوردست‌ سیاره زمین، برخی از شگفت‌انگیزترین گونه‌های جهان را به تصویر می‌کشد و داستان‌های خارق‌العاده‌ای را روایت می‌کند که هیجان‌انگیز و گاهی دلخراش هستند. در این مستند می توانید مناظر شگفت انگیز، شگفت انگیزترین نبردهای حیوانات در سیاره ما، بلندترین کوه ها تا عمیق ترین اقیانوس ها، تاریک ترین غارها تا داغ ترین بیابان ها را با فناوری جدید کشف کنید. 

«سیاره زمین ۳» که توسط دیوید آتنبرو که در آستانه صد سالگی است ارائه و روایت می شود و در اکتبر ۲۰۲۳ در انگلستان به نمایش درآمد، تام گرین هاگ، کرون موری، برایدون مولونی و کاترین رابرتسون نیز حضور دارند. 

مستند «سیاره زمین ۳» که امتیاز ۹.۷ را در سایت IMDb به دست آورده در ۸ قسمت تولید شده است که هر دوشنبه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج