۱۳۶۹۳۴۰
۶۹۹
۶۹۹
پ

جزئیات جدید از وقوع سیلاب در غرب مازندران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وقوع سیلاب در غرب مازندران گفت: در حال حاضر در دو منطقه برای تأمین آب مشکل وجود دارد که همکاران در حال بر طرف کردن مشکلات پیش‌آمده هستند و مشکل به طوری که تأمین آب منطقه چالوس اکنون بر طرف شده است.

ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وقوع سیلاب در غرب مازندران گفت: در حال حاضر در دو منطقه برای تأمین آب مشکل وجود دارد که همکاران در حال بر طرف کردن مشکلات پیش‌آمده هستند و مشکل به طوری که تأمین آب منطقه چالوس اکنون بر طرف شده است.

 سید اعتضاد مقیمی در ارتباط با خسارت وارد شده بر اثر وقوع سیلاب در غرب مازندران، اظهار داشت: در کلارآباد با مشکل افت فشارآب مواجه هستیم، به این علت که سیل یکی از لوله‌های انتقال آب را برده و یک لوله فلزی دیگر شکسته شده است، اما با توجه به حضور گروه مجهز عملیاتی تا عصر امروز (یکشنبه) مشکل تأمین آب حل خواهد شد.

وی در ارتباط با مشکل تأمین آب منطقه بندپی شرقی روستای امیرده در شهر بابل، افزود: در این منطقه به علت جانمایی در دو طرف رودخانه، ۸۰ خانواده هم اکنون با مشکل بی‌آبی مواجه هستند که تا ظهر مشکل آب این منطقه نیز حل خواهد شد.

مقیمی با بیان اینکه باتوجه‌به هشدار سازمان هواشناسی به استان‌های مربوط، همکاران در حالت آماده‌باش قرار گرفتند تا اگر اتفاقی رخ داد در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنند، گفت: همچنین آمادگی کامل وجود دارد و فراخوان لازم به نیروهای عملیاتی صورت‌گرفته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به گروه مجهزهای آماده‌باش در مناطق مختلف، گفت: در تمام امور عملیاتی متناسب با حوزه تحت پوشش به اکیپ‌ها فراخوان داده شده و به پیمانکاران نیز اعلام آماده‌باش شده است.

 سیلاب ناشی از بارش رگباری روز گذشته به ۶ شهرستان عباس‌آباد، چالوس، نوشهر، نور، سوادکوه و آمل این استان خسارت زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج