۱۳۶۹۴۷۳
۹۴۰
۹۴۰
پ

اولین اظهارات احمد خاتمی پس از کاندیداتوری

سیداحمد خاتمی گفت: با همکاری جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز، در عرصه خبرگان ورود خواهیم کرد و کاندیداهای اصلح را معرفی خواهیم کرد.

تسنیم نوشت: سیداحمد خاتمی گفت: با همکاری جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز، در عرصه خبرگان ورود خواهیم کرد و کاندیداهای اصلح را معرفی خواهیم کرد.

سید احمد خاتمی با حضور در وزارت کشور، برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه استان کرمان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

وی در حاشیه این ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: برای انجام وظیفه و خدمتگذاری از حوزه انتخابیه کرمان در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردم. وظیفه ما؛ خود را در معرض انتخاب قرار دادن است و مردم هم به صحنه خواهند آمد و اصلح را با تشخیص خودشان انتخاب می‌کنند.

وی افزود: شورای نگهبان کفّ احراز صلاحیت را انجام می‌دهند و سقف آن را مردم با انتخاب اصلح تعیین می‌کنند. مردم بیش از ۴۰ بار پای صندوق‌های رای آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند که ازافتخارات نظام و معنای جمهوریت و مردمسالاری دینی همین است.

خاتمی تصریح کرد: مثل ادوار گذشته با همکاری جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز، در عرصه خبرگان ورود خواهیم کرد و کاندیداهای اصلح را از نظر دو تشکل در عرصه مجلس خبرگان رهبری معرفی خواهیم کرد. با توجه به اینکه مجلس خبرگان یک مجلس فقاهتی است، این وظیفه را انجام می‌دهیم و برای این وظیفه از علمای بلاد مشورت می‌گیریم و ان شاالله به لیست مشترک خواهیم رسید.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش دشمن بر کمرنگ کردن انتخابات است اما مردم در این عرصه که از مصادیق امر جامع به تعبیر قران است، قطعا وارد خواهند شد. افرادی وطنشان را دوست دارند و سربلندی ایران را می‌خواهند، به صحنه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیایند. ما مردم را وفادار به انقلاب اسلامی می‌دانیم و ارادت ما به مردم هم شعاری نیست و واقعی است و رای مردم همیشه تاثیرگذار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج