اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۹۹۴۸
۱ نظر
۱۲۵۴
۱ نظر
۱۲۵۴
پ

ممنوعیت تصویر زنان بر سنگ مزار در این شهر!

شورای فرهنگ عمومی آستارا با حضور مقام‌های این شهرستان برگزاری مجالس ترحیم در تالارها و استفاده از تصاویر زنان در اعلامیه‌ها و سنگ مزار را ممنوع کرد.

مهر: شورای فرهنگ عمومی آستارا با حضور مقام‌های این شهرستان برگزاری مجالس ترحیم در تالارها و استفاده از تصاویر زنان در اعلامیه‌ها و سنگ مزار را ممنوع کرد.

محمد رضا شهاب زاده، فرماندار آستارا نیز بر اقدام برای حجاب در میان دانش‌آموزان تاکید کرد.

 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا عصر دوشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

«حجت الاسلام محمد جواد باقری» امام جمعه آستارا در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: آرامستان آستارا گنجایش بیشتری برای دفن اموات ندارد لذا پیش‌بینی احداث آرامستان جدید از نیازهای فعلی شهر است.

امام جمعه آستارا گفت: موضوع آرامستان به یکی از مسائل مهم شهرستان تبدیل شده است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت زیرا همه مردم با آن دست به گریبان هستند و بارها در جلسات و سخنرانی‌ها نسبت به آن تاکید شده است.

وی همچنین بر حضور روحانی در آرامستان اشاره کرد و گفت: این موضوع از مطالبات مردم شهرستان است تا امور شرعی مربوط به کفن و دفن به درستی انجام پذیرد.

حجت الاسلام باقری به عدم رعایت ظواهر اسلامی در برخی مدارس اشاره کرد و گفت: رعایت قانون عفاف و حجاب به‌ویژه در اماکن عمومی ضرورتی انکارناپذیر است و دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان موظف هستند مسأله حجاب و ظواهر اسلامی را در مدارس و دانشگاه‌ها رعایت کنند که در این راستا معلم‌ها و مدیرها باید پیشرو باشند.

لزوم تبیین و ترویج فرهنگ توسط متولیان امر

«محمد رضا شهاب زاده» فرماندار آستارا نیز در این نشست اظهار کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی در دولت کار و کرامت جدی گرفته شده و امیدواریم مسئولان در حوزه‌های مختلف مسایل فرهنگی را جدی بگیرند.

شهاب زاده سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از موضوعات کلیدی و دستور کار اساسی شورای فرهنگ عمومی شهرستان دانست و گفت: تصمیمات شورا باید به‌صورت منظم و مستمر بررسی و مصوبات کاربردی و مناسب برای تقویت و حمایت از آن‌ها در دستور کار باشد.

وی با اشاره به نقش متولیان امر فرهنگ به ویژه آموزش و پرورش در ترویج و تبیین فرهنگ عمومی تصریح کرد: متولیان آموزش و پروش بر تشویق دانش آموزان و تجلیل از برترین‌های اخلاق و عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشند تا در جامعه الگو سازی گردد.

گفتنی است؛ طی تصمیم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم در تالارهای شهرستان و همچنین ممنوعیت استفاده از تصاویر بانوان در اعلامیه‌ها و سنگ مزار مصوب شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      برای مغزهای پوسیده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج