۱۳۷۰۰۷۸
۲ نظر
۱۲۵۶۷
۲ نظر
۱۲۵۶۷
پ

حرکت انتحاری سحر قریشی خوراک روزنامه هفت صبح شد!

بخشی از انتقادهای روزنامه هفت صبح از سحر قریشی و کارهای جنجالی جدید او که مورد توجه قرار گرفته است.

هفت صبح نوشت: این روزها سحر قریشی از یک طرف با اکران فیلم سینمایی نارگیل دو و از طرف دیگر با محتواهایی که در کانال یوتیوب خود منتشــر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته.یک روز درباره تتلو و تتوهای اجباریاش افشاگری می‌کند، یک بار هم مانند دیروز به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش. انتخاب های همیشگی او برای بازی در سینمای تجاری حالا به سمت پول در آوردن در یوتیوب چرخش داشــته و اتفاقا راز جذب مخاطبان ثابت خود را خوب میشناسد و میداند که از بازدید آنهــا چطور درآمدزایی کند و همه این ها با حفظ حجاب. ســحر کم حرف و بیسر و صدای سریال دلنوازان چطور مسیر این دگردیسی را پشت سر گذاشــت و از بازیگری به یوتیوبری رسید؟

حرکت انتحاری سحر قریشی خوراک روزنامه هفت صبح شد!

* مصاحبه با رشــیدپور: سحر قریشی در آذر مــاه ۱۳۹۴ مهمان برنامه دید در شب رضا رشیدپور شــده بود. در این صندلی داغ ناآگاهی قریشــی برای اولین بار مثل رازی که همه از قبل میدانستند افشا شــد. او کوئنتین تارانتینو وفرانسیس فوردکاپولا کارگردانان مشهور آمریکا را نشناخت و از آن بدتر اینکه فوردکاپولا را با آل پاچینو اشتباه گرفت و گفت:چقدر پیر شده است. از آن جالبتر تصویر محمد سرافراز رئیس صدا و سیما را هم باز نشناخت. این مصاحبه البته بخش های قابل توجه دیگری هم داشــت. برای مثال او آنجا گفت که هفده ساله ازدواج کرده و از ازدواج دوم خود با خواننده و تهیه کننده سینما (امید علومی) خبر داد که در فیلم دریاکنار با هم آشنا شده بودند.

* رفتــار عجیب بــا پاکبان: در ایــن فاصله چندین مصاحبه جنجالی، اظهار نظرهای دیگر و حتــی انتخاب لباسهــای خاص او را باز ســر زبان‌ها انداخت. دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ ویدئویی دست به دســت چرخید که در آن سحر قریشی با خنده، به ســمت رفتگری میرود و به دوستانش میگوید: «لباسم را با او سِــت کردهام». پاکبان به این کار او واکنش نشــان میدهد و میگوید:«برو خانم» و قریشــی به دوســتانش میگوید: «همین مونده بود کــه این به مــا بگه برو...» این ویدئو انقلابی در سوشال مدیاهای بازیگران درست کرد که حتی تبدیل به یک دو قطبی شد.

* شایعه مهاجرت:اولین بار ســال ۱۴۰۰ شایعه مهاجرت قریشی از ایران شنیده شد. آن زمان میگفتند که ســحر برای ازدواج به ترکیه رفته. بهمن ماه آن سال مشخص شد که سحر قریشــی دریک حرکت انتحاری دیگر با تتلو در ارتباط اســت. خبری که میتوانست به معنای مهاجرت همیشــگی این بازیگر باشد. در نهایت سال۱۴۰۱  این دو نفر رسما عکس های دو نفره خود را به سـبک و ســیاق عجیب خود منتشر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali akbar Yosefi

      از کی تا حالا سحر قریشی مهم شده بندازید بیرون وطن فروش رو

    • رزمنده دیروز

      بابا. این سحر به درد نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج