اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۲۸۶
۷۱۷
۷۱۷
پ

فیلمی از حمله عافلگیرکننده ۲۰شیر به یک زرافه

شیر‌ها خیلی بی سر و صدا بیشتر و بیشتر به زرافه بزرگ نزدیک می‌شدند. آن‌ها گسترده شدند و هر شیر به نقطه خوبی می‌رفت که می‌توانست حمله کند. دیدن این که چگونه همه چیز همان جا اتفاق افتاد شگفت‌انگیز بود!

فرارو: شیر‌ها خیلی بی سر و صدا بیشتر و بیشتر به زرافه بزرگ نزدیک می‌شدند. آن‌ها گسترده شدند و هر شیر به نقطه خوبی می‌رفت که می‌توانست حمله کند. دیدن این که چگونه همه چیز همان جا اتفاق افتاد شگفت‌انگیز بود!

فیلمی از حمله عافلگیرکننده 20شیر به یک زرافه

گروهی از شیر‌ها هنگامی که زرافه‌ای را در حال نوشیدن آب می‌بینند فورا حالت شکار گرفته و سعی می‌کنند زرافه را شکار کنند.

دیوید شِر، ۲۸ ساله خوداشتغال، هنگام حضور در کمپ شای شای بوتسوانا، این صحنه را ضبط کرده است. حیات وحش شای شای در نزدیکی رودخانه چوبه در بوتسوانا واقع شده است. درختان بلند، بستر رودخانه‌های شنی و دشت‌های باز اطراف کمپ را احاطه کرده اند. را بشنوید می‌توانید آواز پرندگان و آب را ببینید. گاهی اوقات حیواناتی مانند فیل به آب نزدیک می‌شوند و می‌توانید بی سر و صدا آن‌ها را تماشا کنید.

در حین رانندگی به سمت کمپ شای شای، جایی که قرار بود شب را بگذرانیم، متوجه شدیم که در امتداد یک جاده شنی در کنار رودخانه رانندگی می‌کنیم. در آن زمان امید چندانی به دیدن اتفاقی نداشتیم، اما همان موقع بود که گروهی از شیر‌ها را دیدیم، یک سورپرایز دلپذیر!

این چند ساعت بسیار آرام بود که صرف مشاهده روال آن‌ها شد، از بیداری تا رفع تشنگی و قدم زدن آرام. اما با دیدن زرافه آرامش به زودی به هم خورد. تغییر در سرعت آن‌ها آنی بود. آن‌ها از راه رفتن آرام به به حالت شکار رفتند!

شیر‌ها خیلی بی سر و صدا بیشتر و بیشتر به زرافه بزرگ نزدیک می‌شدند. آن‌ها گسترده شدند و هر شیر به نقطه خوبی می‌رفت که می‌توانست حمله کند. زرافه در ابتدا آن‌ها را ندید، زیرا برای نوشیدن باید گردن دراز خود را خم می‌کرد. وقتی شیر‌ها خیلی نزدیک شدند ناگهان زرافه شیر‌ها را در اطراف خود دید. در آن زمان بود که شیر‌ها به دنبال زرافه دویدند و او به سمت جاده دوید. دیدن این که چگونه همه چیز همان جا اتفاق افتاد شگفت انگیز بود!

تماشای شیر‌ها در تعقیب زرافه بسیار جالب است. وقتی شیر‌ها زرافه‌ها را شکار می‌کنند، باید به صورت گروهی کار کنند، زیرا زرافه‌ها نه تنها بزرگ بلکه خیلی قوی هستند و می‌توانند ضربه محکمی بزنند.

آن‌ها باید باهوش و ساکت باشند و به زرافه یورش ببرند و سعی کنند آن را غافلگیر کنند. زرافه‌ها می‌توانند با لگد زدن بسیار محکم از خود دفاع کنند، بنابراین شیر‌ها باید مراقب باشند.

بسیار زیبا بود که شاهد اراده مطلق زرافه و غرایز طبیعی شیر‌ها برای زندگی کردن در این صحنه باشیم، حتی اگر منجر به کشته شدن نشود.

پس از تعقیب و گریز و عدم موفقیت، شیر‌های خسته رفتند تا در بستر رودخانه دراز بکشند. دیوید بی سر و صدا آن‌ها را تماشا کرد و هنگام غروب خورشید عکس گرفت. نور طلایی و زیبا بود. لحظه مناسبی برای عکس بود. شیر‌ها اینگونه یاد می‌گیرند: با تلاش و گاهی شکست، درست مانند ما زمانی که در حال یادگیری چیز جدیدی هستیم.

فیلمی از حمله عافلگیرکننده 20شیر به یک زرافه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج