adexo3
۱۳۷۰۷۲۶
۱۱۸۷
۱۱۸۷
پ

راز جوانی دیوید بکام و مارگو رابی فاش شد!

یک متخصص قلب راز جوانی ابدی در میان ستارگان هالیوود را افشا کرد. دکتر ارنست ون شوارتز توضیح داد که اخیرا ستارگان هالیوود به تزریق سلول‌های بنیادی رو آورده‌اند. سلبریتی‌ها برای کم کردن سن خود و جوان‌سازی ظاهر خود دست به این کار می‌زنند که حداقل ده سال آن‌ها را جوان‌تر نشان می‌دهد.

دنیای‌تصویر: یک متخصص قلب راز جوانی ابدی در میان ستارگان هالیوود را افشا کرد. دکتر ارنست ون شوارتز توضیح داد که اخیرا  ستارگان هالیوود به تزریق سلول‌های بنیادی رو آورده‌اند. سلبریتی‌ها  برای کم کردن سن خود  و جوان‌سازی ظاهر خود دست به این کار می‌زنند که حداقل ده سال آن‌ها را جوان‌تر نشان می‌دهد.

ستارگان هالیوودی مانند هری استایلز، مارگو رابی، دیوید بکام سلول‌های بنیادی تزرق کردند و برای نتیجه بهتر روی پوست‌شان از روش میکرونیدلینگ microneedling بهره بردند.

دکتر شوارتز، متخصص داخلی، متخصص قلب و پیشگام در درمان با سلول‌های بنیادی، پیش‌بینی می‌کند که این درمان‌های نوآورانه می‌توانند عمر انسان را تا اواسط قرن به ۱۵۰ سال افزایش دهند. او در گفتگو با فاکس نیوز دیجیتال تاکید کرد که افزایش سن، اگرچه طبیعی است، اما عامل خطر اولیه برای بسیاری از بیماری‌های ناشی از پیری  است. پزشکی مدرن اکنون پیری پیشرفته را به عنوان یک بیماری درمان می‌کند ..

درمان با سلول های بنیادی، اگرچه هنوز توسط FDA برای بیماری های غیر سرطانی تایید نشده است، اما نتایج امیدوارکننده ای در بهبود علائم و افزایش کیفیت زندگی نشان داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج