۱۳۷۰۹۳۲
۸۴۶۱
۸۴۶۱
پ

بلیط تهران – استانبول ۱۰۰میلیونی شد

کف قیمت بلیط تهران – استانبول به سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است

فرارو: بلیط تهران - استانبول فعلا حداقل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی‌های داخلی مثل تابان، ایران‌ایرتور و معراج کف قیمت بلیط تهران - استانبول را تا پایان آبان امسال بین سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان در نظر گرفتند و ایرعربیا که یک هواپیمایی اقتصادی اماراتی است، بابت بلیط تهران - استانبول از هر مسافر حداقل شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. همین هزینه برای پرواز‌های غیرمسقیمی که معمولا توسط چند ایرلاین انجام می‌شود و متقاضی زیادی هم ندارد، به بیش از ۱۰۰ میلیون می‌رسد.

 بلیط تهران - استانبول توسط هواپیمایی تابان در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول است و مسافران آن مسیر سه‌ونیم ساعته را با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ طی می‌کنند. همان روز قیمت پرواز تهران - استانبول هوایپمایی معراج توسط یک شرکت چارتر‌کننده سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

پرواز تهران - استانبول هواپیمایی معراج روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه استانبول و توسط هواپیمای ایرباس AB۶ انجام می‌شود. خرید بلیط تهران - استانبول هواپیمایی ایران‌ایرتور در همان روز سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد و پرواز چارتری آن روز هواپیمایی پگاسوس که یک ایرلاین ترکیه‌ای است، برای هر نفر سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد. مورد‌هایی که تا اینجا بررسی کردیم جزو ارزان‌ترین بلیط‌های تهران استانبول در یکی، دو هفته بعدی محسوب می‌شوند، اما آنطرف بدنیست بدانید خرید بلیط تهران - استانبول می‌تواند در پرواز‌های غیرمستقیم بیشتر از ۱۰۰ میلیون آب بخورد.

بلیط تهران - استانبول در اغلب روز‌های باقی‌مانده از آبان امسال توسط هواپیمایی آسترین ۱۱۵ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. شرکتی که جزو بزرگترین هواپیمایی اتریش است و تقریبا هر روز یک پرواز از تهران به وین دارد. مسافران پرواز تهران استانبول بعد هفت ساعت توقف در وین با همین هواپیمایی راهی زاگرب در کرواسی می‌شوند و نهایتا بعد شش ساعت ماندن در کرواسی با هوایپمایی ترکیش به سمت استانبول می‌روند.

بلیط تهران استانبول در حالت عادی یعنی مسیر مستقیم، توسط هواپیمایی‌های خارجی مثل ایرعربیا و ترکیش ایرلاینز چیزی بین شش تا ۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

هواپیمایی ایرعربیا که متعلق اماراتی‌هاست، یک هواپیمایی اقتصادی به‌حساب می‌آید و می‌شود با شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرواز روز دوشنبه تهران - استانبول آن‌ها را رزور کرد. نکته مهم این است که بلیط این پرواز غیرقابل استرداد است و مسافر هم نمی‌تواند باری به‌همراه داشته باشد.

بلیط تهران - استانبول همان روز ترکیش ایرلاینز ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. رقمی که البته در یک‌سری از روز‌های باقی‌مانده آبان تا ۲۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود. معمولا مسافران پرواز تهران - استانبول ترکیش ایرلاینز این مسیر چهار ساعته را با هواپیما‌های بویینگ تجربه می‌کنند.

قطرایرویز و فلای‌دبای هم معمولا پرواز‌های تهران – استانبول را به شکل غیرمستقیم میزبانی می‌کنند. مثلا مسیر تهران – استانبول قطر‌ایرویز اول با پروازی یک‌ونیم ساعته از تهران به فرودگاه بین المللی دوحه آغاز می‌شود و بعد ۵۰ دقیقه توقف مسافران آن نهایتا چهار و نیم ساعت بعد از طریق فرودگاه صابیحا گوکچن به استانبول ترکیه می‌روند. پ

بلیط تهران – استانبول فلای‌دبای ۱۷ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان قیمت دارد. مسافران این پرواز ابتدا از تهران به دبی می‌روند و بعد هشت ساعت توقف در امارات به سمت استانبول حرکت می‌کنند.

انواع بلیط تهران استانبول تا پایان آبان

هواپیمایی

تاریخ

قیمت

تابان

سه‌شنبه ۳۰ آبان

سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

معراج

سه‌شنبه ۳۰ آبان

سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان

آسمان

یکشنبه ۲۸ آبان

چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ماهان

پنجشنبه ۲۵ آبان

پنج میلیون تومان

ایرعربیا

دوشنبه ۲۲ آبان

شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

دوشنبه ۲۲ آبان

۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قطرایرویز (غیرمستقیم)

چهارشنبه ۲۴ آبان

۱۶ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان

آسترین/ ترکیش ایرلاینز

جمعه ۲۶ آبان

۱۱۵ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج