اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۵۰۳
۱ نظر
۱۶۹۴
۱ نظر
۱۶۹۴
پ

اتفاقی که نشان می‌دهد خانم جلسه‌‌ای پرحاشیه برنده شد

برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد. مسئولان شبکه افق صداوسیما با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کردند.

تسنیم: برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد. مسئولان شبکه افق صداوسیما با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کردند.

اتفاقی که نشان می‌دهد خانم جلسه‌‌ای پرحاشیه برنده شد

 تقریباً از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی و با عنایت به شکل گیری یک هماوردی بزرگ میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای با عنوان «به افق فلسطین» در شبکه افق صداوسیما آغاز به کار کرد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد تحولات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قدرت در غرب آسیا داشت، برنامه به افق فلسطین تلاش کرد هم از یک سو واقعیت میدان را به نحو بهتری به مخاطب ایرانی عرضه کند، هم تحلیل‌های به روزی ارائه دهد و هم اینکه با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، یک همدلی تقریباً کم‌سابقه را در ساحت سیاسی اجتماعی ایران به نمایش بگذارد؛ آنهم حول مسئله‌ی بسیار کلیدی با عنوان فلسطین.

علیرغم موفقیت این برنامه و بازخوردهای مثبتی که نسبت به آن وجود داشت،‌ اما امروز خبر رسید که مسئولان شبکه افق با عوامل این برنامه خداحافظی کرده و اعلام کرده‌اند که خودشان این مسئله را با تیم دیگری پیگیری می‌کنند!

برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور عواملی مانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، المیرا شریفی‌مقدم و …روی آنتن می‌رفت.

حامد عسگری، شاعر اصولگرا در کانال تلگرام خود نوشت؛ به افق فلسطین برنامه‌ای جذاب و عمیق بود که حاصل یه جمع نخبگانی روادار بود، این مدت خیلی خوب اتفاقات غزه رو پوشش می‌داد و از ابعاد مختلف بررسی می‌کرد، برنامه‌ای که بعد از سالها با یه جمع رنگارنگ و با سلیقه‌های مختلف و با یک هدف دور هم جمع شده بودند و انصافا کاری کردند کارستان و خب همونجوری که می‌شد حدس زد؛ بعد کش و قوس‌های فراوان خبر رسید امشب برنامه جمع شد… به قول عبدالله اون خانم جلسه‌ای برنده شد.

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت؛ برنامه به افق فلسطین هم قطع شد. باز هم‌ معلوم‌ شد که مملکت به صورت خالص مال آن جور حزب اللهیاست که خانمه میگفت. شبی که رفته بودم، بچه های دست اندر کار با امید به این که این کار الگوی برنامه های دیگر داخلی می شوند، تلاش می کردند. خسته نباشید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فقط باید خندید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج