۱۳۷۴۹۳۹
۱۵۸۶
۱۵۸۶
پ

شلیک سهمگین موشک‌های بالدار یمن به اسرائیل

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد یگان موشکی این کشور مجموعه‌ای از موشک‌های بالدار (کروز) را به سمت اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در «ام الرشرش» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

ایسنا: نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد یگان موشکی این کشور مجموعه‌ای از موشک‌های بالدار (کروز) را به سمت اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در «ام الرشرش» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

شلیک سهمگین موشک‌های بالدار یمن به اسرائیل

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که «چندین موشک به سمت اهداف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه ام الرشرش (در شهرک ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده‌ایم».

در ادامه بیانیه آمده است: «ما تا زمانی که تجاوزات اسرائیل به مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری متوقف نشود، به عملیات خود ادامه خواهیم داد».

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز امروز از حمله موشکی یمن به سمت شهرک ایلات خبر داد ومدعی شد که یک موشک هدایت شونده دوربرد در آسمان دریای سرخ رهگیری کرد.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که هواپیمای ارتش رژیم صهیونیستی یک موشک کروز شلیک شده به شهر ایلات را رهگیری کرد.

نیروی دریایی یمن عصر روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن صهیونیست تا پایان تجاوز به غزه و پایان جنایات علیه مردم فلسطین ادامه خواهیم داد.

در بیانیه نیروی دریایی یمن که چند روز پس از توقیف یک فروند کشتی صهیونیستی در جنوب دریای سرخ منتشر شده، آمده است که «عملیات ما کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که دارای پرچم اسرائیل هستند، توسط شرکت‌های اسرائیلی مدیریت می‌شوند یا متعلق به اسرائیلی‌ها هستند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «از همه کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، می‌خواهیم نزدیک کشتی‌های اسرائیلی حرکت نکنند و دستگاه‌های شناسایی را خاموش نکنند».

در این بیانیه تأکید شده که «ما به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن صهیونیست تا پایان تجاوز به غزه و پایان جنایاتش علیه مردم فلسطین ادامه خواهیم داد».

نیروهای مسلح یمن اخیراً با انتشار فیلم مربوط به توقیف این کشتی صهیونیستی در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن، رسماً اعلام کرد که این کشتی را در همبستگی با مردم غزه توقیف کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج