۱۳۷۵۷۷۹
۷۷۸
۷۷۸
پ

افشاگری یک نماینده از جلسه غیرعلنی استعفای نادران

نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواستند از استعفای نادران بهره‌برداری کنند، گفت: آنان از عقلانیت انقلابی نمایندگان در جلوگیری از ایجاد یکشنبه سیاه دیگر عصبانی شدند.

مهر: نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواستند از استعفای نادران بهره‌برداری کنند، گفت: آنان از عقلانیت انقلابی نمایندگان در جلوگیری از ایجاد یکشنبه سیاه دیگر عصبانی شدند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین درباره صحبت‌هایی که اخیراً آقای نادران در خصوص استعفای خود مطرح و مدعی قانونی نبودن صحن غیرعلنی شده بودند، گفت: در آئین نامه داخلی مجلس صراحتاً تاکید شده است که با درخواست ده نماینده و تصویب نمایندگان صحن باید غیرعلنی شود. آقای نادران با علم به این موضوع، ادعای خلاف آئین‌نامه مجلس مطرح می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: از نظر آقای نادران نه فقط هیئت رئیسه بلکه بیش از ۲۰۰ نماینده همگی اشتباه می‌کنند. همین غیرعلنی شدن جلسه بررسی استعفای آقای نادران با رأی بیش از ۲۰۰ نماینده بود.

وی افزود: ایشان این ادعاها را مفصل قبلاً هم عمومی و هم به نمایندگان مفصل بیان کرده است، نتیجه چه شد؟ قاطبه نمایندگان نظر وی را قبول نکردند و ۲۲۰ نماینده دلایل ایشان برای استعفا را نپذیرفتند. ایشان با همین حرف‌ها برای ریاست مجلس کاندیدا شد و فقط ۱۶ درصد رأی آورد.

نیک بین با اعلام اینکه آقای نادران حرف از آئین نامه مجلس می‌زند در حالی که آئین نامه مجلس برای این حرف‌ها راهکار استعفا نداده است بلکه راهکار استیضاح هیئت رئیسه را گذاشته است، تاکید کرد: وی نتوانسته حتی امضای ۲۵ نماینده را برای استیضاح بگیرد و بعد که دیده است نمی‌تواند استیضاح کند، گفته استعفا می‌دهم، حالا هم ۲۲۰ نماینده دلایلش را نپذیرفتند و بر این اساس بیرون دارد کار رسانه‌ای می‌کند.

وی تاکید کرد: عصبانیت اصلاح‌طلبان و اعتدالیون از جلسه غیرعلنی بررسی استعفای آقای نادران، به این دلیل است که آنها در پروژه سازی علیه مجلس انقلابی شکست خورده اند و نمایندگان مجلس یازدهم با تدبیر و عقلانیت انقلابی اجازه ندادند که یکشنبه سیاه دیگری رقم بخورد و دشمنان شاد شوند.

نیک‌بین گفت: اصلاح طلبان نوبت خودشان که می‌شود حتی از قتل شهردارشان هم دفاع می‌کنند اما وقتی نوبت نیروهای انقلاب می‌رسد، یاد شفافیت و رعایت آئین نامه می‌افتند اما واقعیت این است اصلاح طلبان روی بهره برداری رسانه‌ای این استعفا برای انتخابات آتی حساب ویژه باز کرده بودند که بدجوری ناامید شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج