۱۳۷۶۱۸۷
۱۱۶۸
۱۱۶۸
پ

راننده پراید میان شعله‌های آتش جان داد

فرماندار بردسکن گفت: در اثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در جاده ای روستایی، راننده محبوس و گرفتار در شعله های آتش جان باخت و ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

ایرنا:  فرماندار بردسکن گفت: در اثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در جاده ای روستایی، راننده محبوس و گرفتار در شعله های آتش جان باخت و ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

علی دهقان زاده یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی عصر امروز در جاده روستای "خمی" به شهر بردسکن و در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری این شهر روی داد.

وی گفت: خودوری سواری پراید به دلیل نقص فنی حین حرکت دچار آتش سوزی می شود که راننده ۶۵ ساله خودرو را متوقف کرده اما آتش به شدت گسترش یافته و وی به دلیل محبوس شدن در خودرو در میان شعله های آتش جان می دهد.

فرماندار بردسکن ادامه داد: همسر راننده و عروس وی که موفق به خروج به موقع از خودروی در حال سوختن می شوند، دچار سوختگی شده اند که با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن منتقل می شوند.

دهقان زاده بیان داشت: علت آتش سوزی وسیله نقلیه پراید از سوی پلیس نقص فنی خودرو اعلام شده و متوفی نیز در داخل خودرو فوت شده است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج