۱۳۷۶۵۱۹
۴۴۱
۴۴۱
پ

یک مرد میانسال پدرش را به آدم‌ربایی متهم کرد

مردی میانسال از پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت بی‌دلیل مدتی در کمپ ترک اعتیاد زندانی بود و شرایط سختی را تحمل کرد.

اعتماد آنلاین: مردی میانسال از پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت بی‌دلیل مدتی در کمپ ترک اعتیاد زندانی بود و شرایط سختی را تحمل کرد.

یک مرد میانسال پدرش را به آدم‌ربایی متهم کرد

 چندی پیش مرد میانسالی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی تهران از پدرش شکایت کرد و در تشریح دلیل شکایت خود گفت: من از مدتی قبل با پدرم اختلاف و مشاجره داشتم که کارمان به درگیری هم رسیده بود؛ اما هیچ وقت اقدام جدی برای انتقام از او انجام نداده بودم تا اینکه حدود یک ماه قبل سه نفر در خیابان من را سوار یک ماشین کردند و به زور به یک کمپ ترک اعتیاد در جنوب تهران بردند. هرچه به آنها گفتم معتاد نیستم،‌ کسی در آن کمپ به حرفم گوش نداد و اصرار داشتند که خانواده‌ات گفته‌اند معتاد هستی و باید برای ترک در اینجا بمانی.

این مرد ادامه داد: در آن کمپ با من خیلی بدرفتاری می‌شد و عملاً مرا شکنجه می‌کردند. رویم آب سرد می‌ریختند و وقتی اعتراض می‌کردم، می‌‌گفتند باید تنبیه شوی تا دیگر دنبال اعتیاد نروی. باز هم به آنها گفتم معتاد نیستم و آنها همچنان اصرار داشتند که خانواده‌ام گفته‌اند تو معتادی و هیچ راهی جز کمپ برای خلاصی از اعتیاد وجود ندارد.

این مرد در  مورد نحوه رهایی از آن مرکز نیز گفت: وقتی دیدم هیچ جوری نمی‌توانم آنها را راضی کنم که معتاد نیستم، تصمیم گرفتم راه دیگری برای خروج از آنجا پیدا کنم. برای همین فکر کردم و دیدم تنها راه رفتن به بیمارستان است و چاره دیگری وجود ندارد. برای همین از دارو و شربت‌هایی که آنجا بود زیاد خوردم تا مسموم شوم. وقتی حالم بد شد آنها مرا به بیمارستان بردند تا بستری شوم و آن موقع بود که فرار کردم و به خانه رفتم. در خانه فهمیدم همسرم در این مدت نگران غیبت من شده و حتی به پلیس اعلام مفقودی کرده بود. همچنین همسرم گفت از خانواده‌ام هم در مورد من سوال کرده بود اما آنها گفته بودند خبر نداریم.

این مرد در پایان گفت: از پدرم شکایت دارم چون تنها کسی است که حدس می‌زنم این نقشه را طراحی کرده است. با این شکایت مرد میانسال پرونده برای اخذ دستور قضایی به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و پس از آن بود که بازپرس جنایی به پلیس دستور داد سه  مردی که شاکی را به کمپ برده‌اند شناسایی شوند و مشخص شود آیا واقعاً از کارکنان کمپ بوده‌اند. 

همچنین مسئولان کمپ مورد نظر هم باید مورد تحقیق قرار بگیرند تا مشخص شود بر چه اساسی شاکی به آنجا انتقال یافته است و پدر او نیز باید احضار شود و تحت بازجویی قرار بگیرد.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج