۱۳۷۶۸۱۶
۴۲۳۹
۴۲۳۹
پ

واکنش رئیس اداره اوقاف به خداحافظی محمود کریمی

«محمود کریمی» چند روز قبل با گلایه از اوقاف شمیرانات، گفته بود که احتمال دارد یکی از شلوغ‌ترین هیات‌های کشور از امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر خداحافظی کند. اکنون رئیس اداره اوقاف شمیرانات در واکنش می‌گوید که «این گلایه هنوز برای ما قابل درک نیست چون تا امروز هیچ پیام یا نامه‌ای از سوی این هیات به ما ارسال نشده است».

ایسنا: «محمود کریمی» چند روز قبل با گلایه از اوقاف شمیرانات، گفته بود که احتمال دارد یکی از شلوغ‌ترین هیات‌های کشور از امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر خداحافظی کند. اکنون رئیس اداره اوقاف شمیرانات در واکنش می‌گوید که «این گلایه هنوز برای ما قابل درک نیست چون تا امروز هیچ پیام یا نامه‌ای از سوی این هیات به ما ارسال نشده است».

واکنش رئیس اداره اوقاف به خداحافظی محمود کریمی

محمود کریمی در ابتدای جلسه شب دوم فاطمیه هیأت رایه العباس(ع) به گلایه از سازمان اوقاف پرداخته و گفته بود: احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌جای دیگری برویم.

این مداح اهل بین (ع) در این‌باره توضیح داده بود: خیلی از دوستان گمان می‌کنند که خرج روضه را اوقاف می‌دهد اما اینطور نبوده و بلکه برعکس است؛ اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم، از شهدا که نمی‌توانیم دل بکنیم اما وقتی شرایط سخت است شهدا هم این‌گونه راضی به ادامه فعالیت ما نیستند.

پس از آن، حجت‌الاسلام سعید اوتارخانی -رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات- در گفت‌وگو با ایسنا درباره گلایه محمود کریمی از مجموعه سازمان اوقاف و رفتن هیات رایه العباس(ع) از امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر اظهار کرد: از سالیان گذشته مدیریت امامزاده و هیات امنا به خود هیات رایه العباس(ع) واگذار شده است و اداره آن با مجموعه سازمان اوقاف نیست، دلیل این کار نیز به خاطر تعامل بیشتر بین مجموعه هیات و مدیریت امامزاده بوده است.

وی ادامه داد: البته هیات رایه العباس(ع) افرادی را به سازمان اوقاف برای تشکیل هیات امنا معرفی و ما پس از بررسی افراد حائز شرایط را تایید کردیم که از دل همین هیات امنا مدیر امامزاده مشخص شده است. در واقع در حدود ۱۰ سال مجموعه امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر از نظر فرهنگی، معنوی و مالی در اختیار هیات رایه العباس(ع) است و تمام عواید این امامزاده در اختیار مجموعه هیات بوده است.

اوتارخانی بیان کرد: آنچه محمود کریمی در هیات به عنوان گلایه از سازمان اوقاف به ویژه اوقاف شمیرانات داشتند برای ما هنوز قابل درک نیست چون تا امروز هیچ پیام یا نامه‌ای از سوی این هیات هم به ما ارسال نشده است و همه چیز در عین تعامل پیش رفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات در مورد اینکه در ایام محرم امسال نیز به این هیات کمک مالی شده است، نیز گفت: با توجه به سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر کمک به هیات‌هایی که در امامزادگان مراسم برپا می‌کنند، به این هیات نیز کمک نقدی صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس سیاست سازمان با توجه به جمعیت هیات‌ها مبالغ متفاوت است، هیات رایه العباس(ع) با توجه به اینکه از جمعیت بالایی برخوردار است، کمک مالی هم دریافت کرده است که بخش عمده این کمک توسط خود سازمان اوقاف و امور خیریه و مبلغ اندکی توسط اداره اوقاف شمیرانات پرداخت شد. البته برای هیاتی با این جمعیت عدد زیادی محسوب نمی‌شود. اوتارخانی در پایان از پیگیری سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزاری جلسه‌ای با اعضای هیات رایه العباس(ع) خبر داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج