اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۳۲۳
۸۳۵
۸۳۵
پ

فال فرشتگان ۱۴۰۲/۰۹/۱۰

بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

برترین‌ها: بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

مطالبی که در ادامه می‌خوانید، از یک طرف جنبه سرگرمی دارد و از طرف دیگر، شرایطی فراهم می‌کند تا روز را با باورهای معنوی آغاز کنید.

فال فرشتگان 1402/09/10

فروردین

فرشته بتانی Bethany

 روچل، فرشته‌ ازخودگذشتی و ایثار است. وجود این فرشته در زندگیِ امروزِ شما، بهانه‌ای است برای کمک به اطرافیان. دست نیازمندان را بگیرید و پاسخگوی لطف دوستان و آشنایان باشید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید. امروز فرشته‌های مقرب درگاه الهی به کمک شما می‌آیند. احساس می‌کنید انرژی بیشتری دارید و خستگی‌ناپذیر شده‌اید. کارهای عقب‌مانده را انجام دهید و روز را با شادکامی به پایان برسانید.  کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید از نظر فرشته‌ها پنهان باقی نمی‌ماند. پاداش این کار را دریافت می‌کنید و لطف فرشته‌ها تا انتهای روز روی سر شما باقی می‌ماند. چشم از اموال خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌هایتان باشید. روز حساسی را در پیش دارید و دزدی، به اموال و دارایی‌های شما چشم دارد. ذکرهای دفع شر دزد از منزل را زمزمه کنید و حسابی مواظب دارایی‌های خود باشید.  روحیه لجبازی دارید و کارها را به‌تنهایی انجام می‌دهید. این روحیه در نظر فرشته‌ها جلوه‌ای مطلوب ندارد. از امروز تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید و لجبازی را کنار بگذارید.

اردیبهشت

فرشته ایزابلا Isabella

تمرکز خود را از دست داده‌اید و حضور ذهن کاملی در حین عبادت‌ها و رازونیاز با پروردگار ندارید، فرشته بریجت امروز به کمک شما می‌آید تا حواس خود را جمع کنید و به آرامش برسید. قدر آرامشی که به‌دست می‌آ‌ورید را بدانید و فکرهای خود را سروسامان بخشید. به لطف این شرایط، نقشه‌ای بکر برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بکشید و آینده‌تان را تضمین کنید.  فردی عاشق شماست، اما شما از این عشق بی‌خبر هستید. اجازه ندهید عشق‌و‌عاشقی‌های زودگذر، شما را به دام شیطان بیندازد. برای دوری از گناه به درگاه پروردگار دعا کنید و همیشه ذکر زیر لب داشته باشید. فرشته‌ها افرادی که اهمیت بیشتری به خانواده خود می‌دهند را دوست دارند. برای جلب نظر بیشتر فرشته‌ها، امروز حسابی برای افراد خانواده وقت بگذارید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برید.   

خرداد

فرشته یوونه Yvonne

به شایعات اهمیتی ندهید و نگذارید و ذهن شما درگیر امور بی‌اهمیت شود. فرشته‌ای که امروز نگهبان شماست، موقعیتی برای دستیابی به ثروت مهیا خواهد کرد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگی‌تان بدهید.  یکی از آشنایان که علاقه زیادی به شما دارد،‌ هدیه‌ای برایتان گرفته است. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت، پاسخگوی محبت‌های ایشان باشید. لحن کلام تندی دارید و اطرافیان را با گفتار خود، آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی نادرست در نزد فرشته‌های مقرب درگاه الهی تبدیل کند، لحن کلام خود را اصلاح کنید. همیشه حرف‌های محبت‌آمیز بزنید و شمرده و مودبانه سخن بگویید.   در چند روز آینده با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکلات دعا کنید و از افراد صالح کمک بگیرید. مطمئن باشید فرشته نگهبانِ شما، تنهای‌تان نمی‌گذارد.

تیر

فرشته اُپال Opal

  به خودتان وعده داده‌اید که راهی سفری جانانه شوید. فرشته‌های مهربان شما را در این سفر همراهی می‌کنند. در آینده‌ای نزدیک خبرِ خوشِ مسافرت به دست شما می‌رسد و برنامه سفرتان هموار خواهد شد. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. روحیه آرامی دارید و آن‌گونه که بایدوشاید با مشکلات مواجه نمی‌شوید. ترس‌و‌هراس را کنار بگذارید و مطمئن باشید که فرشته‌های نگهبان همیشه در کنار شما هستند. به لطف این شرایط، دل به دریا بزنید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید.   پولی به دستتان می‌رسد. این پول را برای تفریح، هزینه کنید و به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید.

اَمرداد

فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

احساس خستگی می‌کنید و انرژی لازم را ندارید. خوشبختانه فرشته‌ها هوای شما را دارند و کار زیادی برای امروز ندارید. کمی به خودتان استراحت دهید و تفریح کنید. از آنجایی که انسان پرتلاشی هستید، لیاقت کمی استراحت و تفریح را دارید. قرار است به مهمانی دوستانه یا خانوادگی بروید. در این مهمانی از چیزی که فکرش را بکنید، بیشتر به شما خوش می‌گذرد. از این فرصت بهره بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. تصمیم‌های احساسی می‌‌گیرید و همیشه عجله دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و قبل از هر تصمیمی، با پروردگار رازونیاز داشته باشید و کمک فرشته‌های نگهبان را طلب کنید. با این رویکرد، کائنات بهترین تصمیم را در دل شما تداعی خواهد کرد. اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، امروز حسابی ولخرجی می‌کنید.  تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید. در این بین از معنویات نیز غافل نشوید و در مراسم مذهبی و کارهای خداپسندانه شرکت کنید.

شهریور

فرشته رافائل Raphael

آنائیل، فرشته عشق و خلاقیت است. خوشبختانه سایه این فرشته تا انتهای روز بر سر شما باقی می‌ماند. وجود این فرشته را به بهانه‌ای برای ابراز محبت بیشتر تبدیل کنید و روز عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا با افراد سرشناسی آشنا شوید. این آشنایی را جدی بگیرید و ارتباط خود را با این افراد گسترش دهید. در آینده‌ای نزدیک، دوستی که میان شما و این افراد برقرارشده، به کمکتان می‌آید.  وسوسه‌ای در دل شماست و ممکن است به دام گناه بیفتید. در این روز بیشتر از همیشه به یاد پروردگار باشید و ذکرهای ترک گناه را فراموش نکنید. فرشته‌های نگهبان حواسشان به شما هست و به لحاظ مالی روز پررونقی را تجربه خواهید کرد.

مهر

فرشته اتسه آنا Otzeana

 خودتان را دائم سرزنش می‌کنید و احساس گناه وجودتان را فرا گرفته‌ است. از بخشش درگاه الهی ناامید نشوید و روی کمک فرشته‌ها برای بخشیدن گناهان خود، حساب باز کنید. روز حساسی را سپری می‌کنید و بیماری مهلکی در کمین شماست. در این روز بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. کارهای خطرناک انجام ندهید و بیگدار به آب نزنید.  مشکلی دارید که برای حل آن چاره‌ای پیدا نمی‌کنید. کمی به خودتان وقت بدهید و با رازونیاز و عبادت، راه‌حل این مشکل را از درگاه الهی جویا شوید. فرشته‌های نگهبان شما را برای حل این مشکل یاری می‌رسانند.  شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام معامله یا کاری ارزشمند، پولی چشمگیر روانه حساب‌های بانکی شما شود. قسمتی از این پول را به کار خیر اختصاص دهید تا برکت بیشتری پیدا کند.

آبان

فرشته آنائیل Anael

باورهای مذهبی شما مانند سابق، راسخ نیست و شک و تردید به جان شما افتاده است. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت با فردی عابد و سالک مشورت کنید و باورهای مذهبی خود را محکم نمایید. در این بین از یاد خدا غافل نشوید و مطمئن باشید فرشته‌ها هرگز شما را تنها نمی‌گذارند. دوستان نابابی دارید و وقت ارزشمند خود را بیش‌از‌حد هدر می‌دهید. به جای رفاقت با این دوستان ناباب، دوستی با افراد صالح را در پیش بگیرید.   روز بسیار فرخنده‌ای برای عشق‌و‌عاشقی است. در این روز فرشته‌ها، عشقی آتشین را به جان شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان میندازند. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی بازار شوید و با خرید و پاساژگردی، لحظه‌های خاطره‌سازی را تجربه کنید.

آذر

فرشته مرلینا  Merlina

روحیه پرحرفی دارید و اطرافیان را با گفتار بیش‌از‌حد خود، آزار می‌دهید. این ورحیه، شما را از چشم فرشته‌های الهی میندازد. کمتر سخن بگویید و حر‌ف‌های ارزشمند و ناب به زبان بیاورید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید. برای این تصمیم، عجله نکنید و نظر افراد باتجربه را جویا شوید. احساس دلتنگی می‌کنید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید. برای بهبود روحیه در مراسم انسان‌دوستانه و کارهای نیک شرکت کنید. آرزوهای زیادی دارید که به بسیاری از آن‌ها نرسیده‌اید. غم به دل خود راه ندهید زیرا فرشته‌های نگهبان از آرزوهای شما باخبر هستند. تلاش بیشتری در زندگی به‌خرج دهید و به یاد داشته باشید که آرزو بر جوانان، عیب نیست.   به‌اندازه‌ای به اطرافیان توجه می‌کنید که از خودتان غافل شده‌اید. در اینکه رسیدگی به دوستان و آشنیان در نظر فرشته‌ها، کاری پسندیده است، هیچ شکی نداریم. به شرط اینکه از خودتان غافل نشوید و وقت بیشتری را برای بهبود و ارتقا شخصی در نظر بگیرید.

دی

فرشته کاسیل Cassiel

فرشته‌های نگهبان همیشه مواظب شما هستند. با این حال دزدی کمین اموال شماست. به صلاحتان است که امروز چشم از دارایی‌ها و اموال خود بر ندارید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. انسان زحمت‌کشی هستید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست نکشیده‌اید. این روحیه از دید فرشته‌های نگهبان پنهان نمی‌ماند. به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید، در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. امروز روز عاشقی شماست. احساس می‌‌کنید محبت فرشته‌های مهربان در وجود شما نفوذ کرده است. این محبت را به دوستان و آشنایان منتقل کنید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان پشت سر بگذارد.   

بهمن

فرشته یوریل Uriel

فرشته‌ها، امروز محبت شما را به دل دوستان و اطرافیان میندازند. به همین دلیل آشنایان، شما را بیشتر از همیشه تحویل می‌گیرند. پاسخگوی محبت دوستان و آشنایان باشید و لطف آن‌ها را پیش خودتان نگذارید. به دنبال روشی برای افزایش درآمد هستید. با این حال احساس می‌کنید که راه درست را پیدا نمی‌کنید. فرشته‌های مقرب درگاه الهی از شرایط شما کاملاً‌ باخبر هستند. کارهای انسان‌دوستانه بیشتری انجام دهید تا فرشته‌ها راه جدیدی برای ایجاد برکت بیشتر در زندگی، سر راه شما قرار دهند. خبر ناگواری به دست شما می‌رسد. غصه‌های خود را با رازونیاز به درگاه خدا، فراموش کنید و صبر پیشه نمایید.  بیماری در کمین شماست. در چند روز آینده بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و راه را بر هرگونه بیماری ببندید. 

اسفند

فرشته آکاشا Akasha

سندالفون، فرشته‌ای است که دعاهای انسان‌ها را به پروردگار می‌رساند. این فرشته امروز بیشتر از همیشه همراه شماست. در نتیجه از یاد خدا غافل نشوید و به رازونیاز با معبود مشغول شوید. دعاهای شما به پروردگار می‌رسد و اگر به صلاحتان باشد، مستجاب خواهد شد. انسان دنیا‌دیده‌ای هستید و اطرافیان شما را به عنوان فردی کاربلد و توانمند می‌شناسند. این روحیه در نظر فرشته‌ها نیز مخفی نیست و کمکی که به اطرافیان می‌کند، آینده‌ای پربرکت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دوستتان دارد و فرشته‌ای تمام‌عیار است.  مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد. از این مهمان، حسابی پذیرایی کنید و به یاد داشته باشید که مهمان، حبیب خداست.     سایه فرشته‌های الهی روی سر شما میفتد و کسب‌و‌کار شما رونق پیدا می‌کند. پاسخگوی این لطف باشید و با انجام کارهای پسندیده و خیر، برکت بیشتری برای زندگی‌تان ایجاد کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج