اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۹۸۰
۱۹۴
۱۹۴
پ

دستگیری سارق سیم و کابل شمس آباد ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل محدوده شمس آباد شهرستان ری خبرداد و گفت: متهم به چندین فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد.

ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل محدوده شمس آباد شهرستان ری خبرداد و گفت: متهم به چندین فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد.

سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در آذر ماه سال گذشته در محدوده "شمس آباد" موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل گشت و عملیات کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: شب گذشته در پی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی نقاط جرم خیز عوامل گشت کلانتری ۱۷۸ متوجه حضور سارق شدند که در حال بریدن سیم و کابل برق بود. سرهنگ "طرهانی" گفت: در این حین ماموران با درایت سریعاً وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر، در بازرسی از سارق مقادیری سیم و کابل کشف که به همراه متهم مقر پلیس منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید، سارق دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشد. این مقام انتظامی اظهار داشت : پس از انتقال متهم به مقر پلیس ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۵ فقره سرقت سیم و کابل معترف و پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان به دادسرا اعزام شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج