۱۳۷۹۰۴۳
۱۴۶۴
۱۴۶۴
پ

قیمت شگفت‌انگیز آیفون ۱۳ کارکرده در بازار

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده در فروشگاه‌ها و سایت‌های عرضه کالای دست‌دوم گاهی مواقع از یک آیفون آکبند همرده جلو می‌زند.

 

فرارو: قیمت آیفون ۱۳ کارکرده در فروشگاه‌ها و سایت‌های عرضه کالای دست‌دوم گاهی مواقع از یک آیفون آکبند همرده جلو می‌زند.

قیمت شگفت‌انگیز آیفون ۱۳ کارکرده در بازار

آیفون ۱۵ با قیمت ۱۰۰ میلیون خریدار دارد؟

به‌گزارش فرارو؛ قیمت آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ آکبند بین ۳۵ تا ۳۷ میلیون تومان است، اما در بازار تنها می‌توان پارت نامبر چین را پیدا کرد، برای همین بعضی‌ها در میانه راه مسیرشان را عوض می‌کنند و سراغ خرید آیفون ۱۳ کارکرده در حد نو می‌روند.

آیفون ۱۳ کارکرده در فروشگاه‌های زیادی وجود دارد. همچنین بین آگهی‌های منتشر شده روی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص فروش کالای دست‌دوم نیز ردپای آیفون ۱۳ کارکرده به‌چشم می‌خورد. اغلب فروشندگان آیفون ۱۳ دست‌دوم، با وجود ترک خوردن نمایشگر، ایجاد پیکسل‌های سوخته سلامت باتری زیر ۹۰ درصد و حتی زخم و خراش‌های عمیق روی بدنه، اعتقاد دارند گوشی‌شان در حد نو است و آن را یک میلیون ارزان‌تر از آیفون ۱۳ آکبند قیمت‌گذاری کرده‌اند. حرف کسی که گفته گوشی نیازمند تعمیر است را با همین نسبت و تناسب می‌توان این‌شکلی ترجمه کرد: امیدی به روشن شدنش نداشته باشید و تنها تعمیرکار‌ها با قصد استفاده از قطعات و اوراقی جلو بیایند!

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده در حد نو

آیفون ۱۳ کارکرده با پارت نامبر ZAA در فروشگاهی حوالی گیشا ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد. رنگ گوشی آبی است و فروشنده می‌گوید سلامت باتری آن به ۸۷ درصد رسیده. فروشنده اصرار دارد گوشی سالم است اما خرید آن را توصیه نمی‌کنیم، چون با پرداخت دو تا سه میلیون تومان بیشتر، می‌توان آیفون ۱۳ آکبند خرید.

خرید آیفون ۱۳ با پارت نامبر ZAA یا LLA تنها برای افرادی قابل توجیه است که نیازمند ارتباط صوتی فیس‌تایم هستند. امکانی که در مدل‌های آکبند ساخته شده برای بازار چین در درسترس نیست. آیفون ۱۳ دیگری در همین فروشگاه وجود دارد که سلامت باتری آن ۹۲ درصد است. این یکی را ۳۲ میلیون تومان می‌فروشند، چون پارت نامبر آن نشان می‌دهد برای بازار چین تولید شده.

آیفون ۱۳ کارکرده مشکی پارت نامبر ZAA در فروشگاهی حوالی شهرک غرب آگهی شده، با سلامت باتری ۹۰ درصد و قیمت ۳۴ میلیون تومان. فروشنده به هیچ‌وجه قبول نمی‌کند که قیمت گوشی را بالا گذاشته و مشتریان می‌توانند با پرداخت یک تا دو میلیون تومان پول بیشتر یک نمونه آکبند بخرند. می‌گوید تفاوت پارت نامبر اختلاف قیمت این گوشی و نمونه‌های آکبند را توجیه می‌کند. ظاهرا این مسئله بین بقیه فروشند‌ها در بازار به عرف تبدیل شده و خیال می‌کنند به‌خاطر پارت نامبر می‌توانند آیفون ۱۳ کارکرده خود را هم‌اندازه آیفون ۱۳ آکبند پارت نامبر چین بفروشند. بعضی مشتری‌ها با این قضیه کنار می‌آیند.

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده با پارت نامبر ZAA در مغازه منصف‌ترین فروشنده‌ها بین ۳۰ تا ۳۱ میلیون است. فروشنده‌ای حاضر شده یک مدل با سلامت باتری ۹۰ درصد را به همین قیمت بفروشد. فروشگاه‌هایی که به کار خود اعتماد دارند و می‌خواهند هر طور شده مشتری را مجذوب مرام و معرفت خود کنند، حتی حاضر می‌شوند یک هفته مهلت تست برای خرید آیفون دست‌دوم در نظر بگیرند.

قیمت شگفت‌انگیز آیفون ۱۳ در بازار گوشی کارکردهآیفون ۱۳ نیازمند تعمیر در اصطلاح بازار به گوشی گفته می‌شود که عیب و ایراد اساسی دارد

آیفون ۱۳ کارکرده را می‌توان میان آگهی‌ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش کالای دست‌دوم جستجو کرد و عوض مغازه مستقیم از دست صاحب قبلی خرید. در این بازار هم بعضی فروشنده‌ها قیمت‌ها را غیرمنطقی و تا حدودی پرت تعیین کرده‌اند، اما اگر خوب بگردید امکان به تفاهم رسیدن زیاد است. مثلا یکی آیفون ۱۳ کارکرده با پارت نامبر ZAA را ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش آگهی کرده است.

خرید آیفون ۱۳ کارکرده CH با سلامت باتری ۹۰ درصد برای آن‌هایی که روی پارت نامبر حساسیت ندارند گزینه بدی نیست. یکی از آن‌ها را ۳۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند که حداقل پنج میلیون تومان زیر قیمت نسخه‌های آکبند است.

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده مشکی با سلامت باتری ۹۱ درصد، در آگهی دیگری ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. فروشنده گفته گزینه معاوضه هم روی میز است، ولی دنبال شخصی می‌گردد که صاحب آیفون ۱۲ پرو با سلامت باتری ۹۵ درصد به بالا باشد. احتمال جوش‌خوردن معامله به این سبک و سیاق کم است. بین کسانی که برای فروش آیفون ۱۳ کارکرده‌شان توقعات رویایی دارند، کاربری نوشته گوشی خود را با رنگ صورتی ۲۷ میلیون می‌فروشد ولی خریدار باید علاوه بر این عدد، سه قسط سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی باقیمانده را نیز گردن بگیرد.

آیفون ۱۳ کارکرده صورتی، نهایتا برای خریداری که زیربار این شرایط برود، ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آب می‌خورد. فروشنده خبر ندارد آیفون ۱۳ آکبند صورتی ارزان‌ترین مدل آیفون است و همین الان می‌توان آن را در بازار ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید. آیفون مشکی و سفیدبه‌عنوان رنگ‌های محبوب به ترتیب ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۳۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت دارند.

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده نیازمند تعمیر

آیفون ۱۳ نیازمند تعمیر در اصطلاح بازار به گوشی گفته می‌شود که عیب و ایراد اساسی دارد و اصلا روشن نمی‌شود. سوختن بورد مهمترین مسئله است. شدت خرابی گاهی تا جایی پیش می‌رود که نمی‌توان روی تعمیر آیفون حساب باز کرد.

آیفون کارکرده با چنین شرایطی، سزاوار نام اوراقی است، اما با شیطنت آن را به‌عنوان نیازمند تعمیر آگهی می‌کنند. صاحب یکی از آگهی‌های فروش نوشته: آیفون ۱۳ از عربستان برایم آورده‌اند، بعد از چند ماه بوردش سوخت و فرستادیم دبی که گفتند تعمیر نمی‌شود. تمام قطعات به‌جز برد سالم و فابریک هستند و بدنه گوشی بدون کوچکترین خط و خش، همراه جعبه و به‌شکل رجیستر نشده تحویل داده می‌شود تا اگر کسی بورد سالم داشت، خودش آن را تعمیر کند!

قیمت آیفون ۱۳ کارکرده اوراقی با چنین شرایطی را ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند. اگر نتوانید با فروشنده کنار بایید، مجبور می‌شوید سراغ صاحب آگهی دیگری بروید که گوشی با شرایط مشابه را منتشر کرده و می‌گوید آیفون ۱۳ کارکرده با بورد سوخته را ۱۵ میلیون می‌فروشد. طرف مهلت تست می‌دهد و حاضر است تا پایان مراحل انتقال مالکیت کنارتان بماند.

قیمت آیفون ۱۳ اوراقی که تمام لوازمش خراب شده‌اند و تنها می‌توان از حسگر‌های دوربین استفاده کرد، پنج میلیون تومان است. این آگهی را در اراک ثبت کرده‌اند. آیفون ۱۳ اوراقی دیگری در همدان آگهی شده و آن را ۱۲ میلیون می‌فروشند منتها برخلاف قبلی، قطعات دستگاه سالم است، ولی به‌خاطر مشکلات مربوط به اپل ID دیگر قابل استفاده نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج