۱۳۷۹۲۷۴
۲۸۵
۲۸۵
پ

یکی از مشخصات جالب آیفون ۱۶ لو رفت

وب‌سایت مک رومرز گزارش جدیدی منتشر کرده و گفته است که اپل قصد دارد سال ۲۰۲۴ آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را به دوربین تله‌فوتو چهارمنشوری مجهز کند.

زومیت: وب‌سایت مک رومرز گزارش جدیدی منتشر کرده و گفته است که اپل قصد دارد سال ۲۰۲۴ آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را به دوربین تله‌فوتو چهارمنشوری مجهز کند.

گزارش اخیر با ادعاهای مینگ‌چی‌ کوئو در ماه سپتامبر (شهریور و تیر) هم‌خوانی دارد. The Elec نیز اوایل ماه جاری ادعای مشابهی مطرح کرد.

آیفون ۱۵ پرو مکس دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی است. ساختار شیشه‌ای در آن از طراحی چهارمنشوری استفاده می‌کند و به طور مکرر نور را منعکس می‌کند تا امکان زوم اپتیکال ۵ برابری فراهم شود.

امسال، آیفون ۱۵ پرو بدون دوربین تله‌فوتو جدید عرضه شد که احتمالا به دلیل فضای محدود داخل دستگاه است. اجزای لازم برای دوربین تله‌فوتو چهارمنشوری فضای بسیار بیشتری نسبت به دوربین تله‌فوتو موجود در آیفون ۱۵ پرو اشغال می‌کنند و در نتیجه در دستگاه‌های ۶٫۱ اینچی جای نمی‌گیرند.

یکی از مشخصات جالب آیفون ۱۶ لو رفت

اپل با آیفون ۱۶ پرو قصد دارد ابعاد گوشی آیفون را افزایش دهد و احتمالا نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ترتیب ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچ خواهند بود. افزایش اندازه‌ی دستگاه، فضای کافی برای استفاده از دوربین تله‌فوتو چهارمنشوری را فراهم می‌کند.

مستندات مربوط به طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو نشان می‌دهد که این ماژول شباهت زیادی به ماژول مورد استفاده در آیفون ۱۵ پرو مکس دارد که نشان می‌دهد احتمالا آیفون ۱۶ پرو از ویژگی‌های دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس بهره‌مند خواهد شد.

باید در نظر داشت که اطلاعات فاش شده مربوط به نسخه‌های پیش از تولید هستند و ممکن است نمونه‌های نهایی متفاوت باشند. آیفون ۱۶ پرو هنوز ماه‌ها تا رونمایی فاصله دارد و احتمال هرگونه تغییری وجود خواهد داشت. فعلا جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی آیفون در نسل جدید نمی‌دانیم.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج