adexo3
۱۳۷۹۶۲۲
۱۴۷۵
۱۴۷۵
پ

ممنوعیت استفاده از واتس‌آپ و تلگرام در این کشور

پایان کاربرد رسمی واتس اپ، تلگرام و سیگنال در فرانسه؛ نخست وزیر فرانسه درطی ابلاغیه‌ای استفاده از این سه پیام رسان بین المللی را در میان وزراء و مقامات ارشد دولتی ممنوع کرد.

صداوسیما: پایان کاربرد رسمی واتس اپ، تلگرام و سیگنال در فرانسه؛ نخست وزیر فرانسه درطی ابلاغیه‌ای استفاده از این سه پیام رسان بین المللی را در میان وزراء و مقامات ارشد دولتی ممنوع کرد.  

الیزابت بورن از وزرای کابینه خواسته حداکثر تا پایان سال میلادی پیام رسان‌های خارجی را کنار گذارند و از پیام رسان بومی فرانسه به نام اولوید استفاده نمایند.

ابلاغیه رسمی دولت فرانسه؛ وزرای کابینه، وزرای مشاور، دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی و نیز به طور غیرمستقیم ۵۷۷ نماینده مجلس ملی و ۳۴۸ نماینده مجلس سنا را در بر می‌گیرد.

این دستورالعمل دولت درباره استفاده از پیام رسان داخلی و بومی و شروع آن از مقامات ارشد دولتی بازتاب مثبتی در افکار عمومی فرانسه داشته است.

اولوید؛ پیام رسان بومی فرانسه برای مردم این کشور ناشناخته بوده است و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کاربر از آن استفاده کرده اند.

از نظر کارشناسان ایمنی وب؛ کاربرد این پیام رسان در حوزه دولتی بیشتر برای افزایش ضریب امنیت در ارتباطات و داده‌های مهم و محرمانه است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج