۱۳۷۹۹۷۱
۷۸۰
۷۸۰
پ

انگیزه مبهم یک مرد برای قتل فجیع فرزندش

مردی که در اقدامی جنون‌آمیز پسر مهندسش را به قتل رسانده، مدعی شد این جنایت را در دفاع از خودش مرتکب شده است.

اعتمادآنلاین: مردی که در اقدامی جنون‌آمیز پسر مهندسش را به قتل رسانده، مدعی شد این جنایت را در دفاع از خودش مرتکب شده است.

انگیزه مبهم یک مرد برای قتل فجیع فرزندش

 متهم که مردی میانسال است اول مدعی شده بود آزار‌های پسرش باعث شد دست به قتل بزند و جسد پسرش را مثله کند اما حالا مدعی شده در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است.

یک سال قبل زنی به ماموران گزارش داد فرزندش گم شده است. او گفت: پسرم مهندس جوانی است که تازه از استرالیا به ایران آمده است.

این زن گفت: پسرم ناگهانی گم شده است. من بیرون از خانه بودم، وقتی آمدم پسرم نبود. از پدرش سوال کردم گفت نمی‌داند سیاوش کجا رفته است. به تلفن پسرم هم زنگ زدم اما جواب نداد.

تحقیقات ماموران نشان داد سیاوش و پدرش در خانه با هم بوده‌اند و تلفن همراه آنها بعد از گم شدن سیاوش یک جا آنتن داشته است. به همین دلیل پدر سیاوش بازداشت شد. هرچند مرد میانسال مدعی بود نمی‌داند پسرش کجاست اما تناقض‌گویی‌های او باعث شد پلیس پی به حقیقت ببرد.

مرد میانسال به نام فریدون در نهایت لب به اعتراف گشود. او گفت: پسرم سال‌ها استرالیا زندگی کرد و مدت‌ها آنجا درس خواند و برای خودش کسب‌و‌کاری به راه انداخت؛ اما دوستانش از او کلاهبرداری کردند و هرچه پول داشت از دست داد. سیاوش به ایران برگشت. به خاطر ورشکستگی بزرگی که تجربه کرده بود، وضعیت روانی خوبی نداشت و همه اعضای خانواده را اذیت می‌کرد. او هر روز در خانه دعوا و درگیری راه می‌انداخت. روز حادثه من و پسرم با هم دعوا کردیم، آن‌قدر از دستش عصبانی شدم که او را زدم و یک‌دفعه متوجه شدم پسرم نفس نمی‌کشد. کسی در خانه نبود. برای اینکه جسد را بیرون ببرم مثله کردم و هر قطعه‌اش را در گوشه‌ای از شهر رها کردم.

پلیس متوجه شد تکه‌های جسد مثله‌شده‌ای چند روز قبل پیدا شده که متعلق به سیاوش است. آزمایش‌های دی‌ان‌ای نیز این را تایید کرد؛ اما سر سیاوش پیدا نشد. این در حالی بود که پزشکی قانونی افسردگی را در متهم تشخیص داد اما او را مسئول اعمال خود دانست.

با تکمیل تحقیقات و شکایت مادر مقتول، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد؛ اما پیش از جلسه رسیدگی مادر مقتول فوت کرد و دخترش به عنوان وارث او در دادگاه حضور یافت. او گفت: من از پدرم گذشت می‌کنم و درخواست هیچ مجازاتی برای او ندارم.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهامش را رد کرد و گفت: من به‌عمد دست به قتل نزدم از خودم دفاع کردم. پسرم من را هل داد و به زمین انداخت. او با چاقو به من حمله کرد و من هم در دفاع از خودم او را زدم.

متهم در پاسخ به این سوال که جسد را چرا مثله کرد گفت: خانه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم ویلایی است. ترسیدم همسایه‌ها از سروصدا متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است برای همین جسد را مثله کردم تا تکه‌تکه بیرون ببرم. با پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج