اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۳۳۱
۴۲۳
۴۲۳
پ

محکومیت مردی که ۵۰۰ بار مزاحم اورژانس شد

خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اولین رای محکومیت قضایی یکی از مزاحمین تلفنی اورژانس۱۱۵ مشهد که در سال جاری بیش از ۵۰۰ بار تماس تلفنی داشته است، صادر شد.

ایسنا: خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اولین رای محکومیت قضایی یکی از  مزاحمین تلفنی اورژانس۱۱۵ مشهد که در سال جاری بیش از ۵۰۰ بار تماس تلفنی داشته است، صادر شد.

دکتر علی یزدانی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در حوزه فوریت‌های پزشکی موضوع مزاحمت‌های تلفنی و اشغال خطوط اورژانسی است که موجب تاخیر در ماموریت‌های اورژانسی در بیماران بدحال مانند سکته حاد مغزی و قلبی و مصدومین ترافیکی و... می‌شود. تا کنون سعی شده تا با آموزش همگانی و رسانه‌ای  و اطلاع‌رسانی‌های عمومی در خصوص پیشگیری از مزاحمت‌های تلفنی اقداماتی موثر  انجام شود، ولی با این حال مطابق بررسی آماری  آبان ماه امسال بیش از ۵ درصد تماس های تلفنی مزاحمت و بیش از ۴۰ درصد موارد نامرتبط بوده است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تصریح کرد: با بررسی و مشاوره حقوقی انجام شده و پیگیری مدیریت  امور حقوقی و مدیریت حراست دانشگاه و ارسال گزارشات مستمر از مزاحمین تلفنی بصورت شکایت به قوه قضائیه، در اولین رای کتبی اعلام شده برای فرد مزاحم، جزای نقدی و جایگزین سه ماه حبس تعزیری صادر گردید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: امیدواریم با فرهنگ‌سازی و آموزش از سطوح ابتدایی به کودکان توسط والدین و سپس در سطوح مختلف تحصیلی آگاهی جامعه ارتقاء یابد که مسئولیت کلیه عواقب استفاده نامناسب از خطوط تلفن همراه و تلفن ثابت با صاحب آن خط است و پیگیری‌های قضایی در راستای برخورد با این هنجارشکنی بزرگ اجتماعی که موجب به خطر افتادن جان هموطنان می‌شود، انجام خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج