۱۳۸۰۳۴۰
۸۰۷
۸۰۷
پ

زن ایرانی بازیگر مارول را اخراج کرد

گریس جباری در دادگاه علیه نامزد سابقش پیروز شد.

روزنامه هفت صبح_ مهلا جوادپور: گریس جباری در دادگاه علیه نامزد سابقش پیروز شد.

 حدودا ۱۰ ماه پیش نامزد سابق و ایرانی‌تبار یک بازیگر آمریکایی، از او به‌خاطر آزار و حمله فیزیکی شکایت کرد و حالا گفته می‌شود دادگاه این بازیگر مشهور را مقصر شناخته است. گرِیس جباری رقصنده و طراح حرکات تئاتر و سینما، کسی است که بعد از تنظیم این شکایت و کشمکش‌های فراوان، نامش تیتر رسانه‌ها شده.

نامزد سابق او جاناتان میجرز است که قرار بود در یکی از آخرین فیلم‌های مارول، اونجرز حضور داشته باشد. او بعد از اینکه توسط دادگاه مجرم شناخته شد بسیاری از قراردادهای خود از جمله قراردادهای آینده‌اش با مارول را از دست داد و ممکن است تا حداکثر یک‌سال به زندان محکوم شود و حتی شایعه شده است که این حکم ممکن است در روند تولیدات سینمایی مارول هم وقفه بیاندازد. 

گریس جباری مانند نامزد سابق خود بین عموم مردم شهرت آنچنانی ندارد همین هم باعث شده تا اطلاعات چندانی از زندگی شخصی او به چشم نخورد. با این حال کارنامه او نشان می‌دهد جباری در فیلم‌های مشهوری مانند باربی، مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی، ماموریت غیرممکن و موزیک ویدئوهای خوانندگان مشهوری مانند کُلدپلی به عنوان طراح حرکات موزون نقش داشته است.

کار او به عنوان مربی و طراح حرکت این است که بازیگران را با موسیقی متن فیلم یا تئاتر هماهنگ کند یا حرکات موزون یک فیلم را به بازیگران آموزش دهد. این هنرمند ۳۰ساله در شهر ریدینگ انگلیس از پدری ایرانی و مادری انگلیسی به دنیا آمده و در رشته رقص معاصر کارشناسی ارشد دارد.

آنچه این روزها گریس را بر سر زبان‌ها انداخته رابطه شکست‌خورده‌اش با جاناتان میجرز است. او در سال ۲۰۲۱ با میجرز سر صحنه فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی آشنا شد. رابطه‌ای پر فراز و نشیب که تا همین ۱۰ ماه پیش ادامه داشت اما یک درگیری فیزیکی در ماشین برای همیشه به این رابطه خاتمه داد.

طبق گزارش رسانه‌ها وقتی میجرز و جباری در یک ماشین اجاره‌ای به خانه برمی‌گشتند، جباری متوجه پیام‌های مشکوک زن دیگری به نامزدش شده و تلفن همراه او را از دستش می‌قاپد و دعوا شروع می‌شود. جباری میجرز را به خیانت متهم می‌کند و درگیری فیزیکی بین این دو بالا می‌گیرد.

ویدئوهایی که از دوربین‌های مداربسته منتشر شده نشان می‌دهد پشت یک چراغ قرمز جباری سعی دارد از ماشین پیاده شود اما میجرز از ماشین پیاده شده و او را بلند می‌کند و به داخل ماشین می‌اندازد. گریس همچنان تلاش می‌کند از ماشین پیاده شود اما طبق گفته‌هایش در دادگاه زورش به او نمی‌رسد.

این هنرمند ایرانی تبار در دادگاه دراین باره توضیح داده که قبل از اینکه سعی کند از ماشین پیاده شود میجرز بازو و دست او را پیچانده و به سرش  ضربه محکمی زده که موجب شکستگی یکی از انگشتانش و کبودی‌های متعدد در سر و پارگی پشت گوش او شده است.

همان روز جاناتان میجرز در حالی که نامزدش به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری بود، در خانه خود دستگیر و حدودا یک ماه پیش دادگاه رسیدگی این پرونده آغاز شد. در این بین جاناتان میجرز هم از گریس جباری شکایت کرد و ادعا کرد خودش قربانی خشونت خانگی گریس بوده و روز دعوا گریس او را چنگ گرفته است.

او نه تنها از جباری شکایت کرد بلکه تمام اتهامات وارد به خود را رد و ادعا کرد جباری در آپارتمان خود به زمین افتاده و به خود آسیب زده است. این رقصنده بعد از این شکایت خود را به پلیس تحویل داد اما پلیس شکایت وارد شده به گریس را فاقد وجاهت قانونی دانست و این پرونده را پیگیری نکرد.

دو هفته بعد از شروع دادگاه میجرز، این بازیگر را به ضرب و جرح درجه سه و آزار و اذیت درجه دو محکوم کرد. هنوز حکم نهایی او اعلام نشده اما ممکن است به یک‌سال زندان محکوم شود. بعد از اینکه بازیگر فیلم سینمایی «کرید ۳» به ضرب و جرح محکوم شد کمپانی مارول او را از بازی در نقش «کانگ» اخراج و قراردادهای آینده خود را با این بازیگر لغو کرد. 

دادگاه دو هفته‌ای پرونده شکایت جباری از میجرز ابعاد دیگری از آزارهای فیزیکی و روانی او را روشن کرد. در این دادگاه مشخص شد که در سال ۲۰۲۲، یعنی پیش از این شکایت و درگیری اخیر، جباری به دلایلی که دقیقا مشخص نیست از ناحیه سر ضربه دیده بود. اما میجرز به او اجازه نمی‌داد تا به بیمارستان مراجعه کند.

یکی دیگر از نکات عجیب این پرونده صدای ضبط شده میجرز در یکی از دعواهایش با این هنرمند ایرانی است. در صدایی که گریس از او ضبط کرده شنیده می‌شود: «من مرد بزرگی هستم و کارهای بزرگی انجام می‌دهم. نه فقط برای خودم بلکه برای فرهنگم و همینطور تمام دنیا. از تو انتظار دارم مانند همسران مردان بزرگ رفتار کنی و از خودگذشتگی داشته باشی. مثل همسر باراک اوباما و مارتین لوتر کینگ!»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج