۱۳۸۰۸۴۳
۴۹۳
۴۹۳
پ

اسرائیل به دنبال کشور برای ساکنان غزه!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر دادند که نخست وزیر این رژیم در نشست حزب لیکود گفته که تلاش‌ها برای یافتن کشورهایی که ساکنان غزه را به عنوان پناهجو بپذیرند در حال انجام است.

فارس: رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر دادند که نخست وزیر این رژیم در نشست حزب لیکود گفته که تلاش‌ها برای یافتن کشورهایی که ساکنان غزه را به عنوان پناهجو بپذیرند در حال انجام است.

اسرائیل به دنبال کشور برای ساکنان غزه!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست حزب لیکود بر ایجاد فضایی برای مهاجرت داوطلبان ساکنان غزه به دیگر کشورها تاکید کرده است.

بر اساس گزارش‌ها،  نتانیاهو در جریان این نشست گفته است که تلاش‌ها برای یافتن کشورهایی که ساکنان غزه را به عنوان پناهجو بپذیرند در حال انجام است. چند روز پیش اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفته بود که رژیم صهیونیستی با حملات به بیمارستانهای شمال غزه، در تلاش است به حضور کادر درمان پایان دهد و ساکنان این منطقه نیز مجبور به کوچ شوند.

همچنین باسم نعیم وزیر سابق بهداشت فلسطین روز شنبه دوم دی ماه در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین گفت که هدف اصلی کشتارهای دهشتناک رژیم صهیونیسنی در غزه را می‌دانیم و هدف از این پاکسازی و کشتار جمعی از بین بردن مقاومت در فلسطین نیست بلکه هدف اصلی آنها اخراج مردم فلسطین از سرزمین خود است. اما وی تاکید کرد که کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. بیش از ۲۰ هزار نفر که اکثر آنها زن و کودک هستند تا کنون در این حملات به شهادت رسیده و بیش از ۵۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اسرائیل هدف جنگی خود از این عملیات را نابود کردن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرده است. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان، حتی در داخل فلسطین اشغالی این هدف را غیرواقع‌بینانه و غیرقابل دستیابی می‌دانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج