۱۳۸۱۰۷۱
۶۰۳
۶۰۳
پ

حمله غافلگیر‌کننده اوکراین به کشتی جنگی روسیه

فرمانده نیروی هوایی اوکراین از حمله به کشتی جنگی متعلق به روسیه و انهدام آن در بندر فئودوسیا، واقع در شبه جزیره کریمه خبر داد. به گفته منابع اوکراینی کشتی روسی "نووشرکاسک" حامل پهپاد بوده است.

چماران: فرمانده نیروی هوایی اوکراین از حمله به کشتی جنگی متعلق به روسیه و انهدام آن در بندر فئودوسیا، واقع در شبه جزیره کریمه خبر داد. به گفته منابع اوکراینی کشتی روسی "نووشرکاسک" حامل پهپاد بوده است.

حمله غافلگیر‌کننده اوکراین به کشتی جنگی روسیه

روز سه شنبه ۲۶ دسامبر (۵ دی ماه) میکولا اولشچوک، فرمانده نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد که یک کشتی جنگی روسی در بندر فئودوسیا، واقع در شبه جزیره کریمه را با موشک کروز هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است."

به گفته منابع خبری اوکراینی، "کشتی روسی "نووشرکاسک" ناوگان دریای سیاه روسیه، حامل پهپاد بوده است." سرگئی آکسیونوف، رهبر شبه جزیره کریمه و یکی از نزدیک‌ترین افراد به ولادیمیر پوتین، اولین مقام رسمی بود که خبر انهدام این کشتی را تائید کرد.

از میزان خسارات وارده به این کشتی هنوز گزارشی منتشر نشده اما وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که "در این حمله هوایی یک نفر کشته و دو نفر زخمی شده‌اند." بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، نیروی هوایی این کشور توانسته دو جت جنگی اوکراینی را که به این کشتی حمله کرده بودند، منهدم کند، موضوعی که کی‌یف هنوز آن را تائید نکرده است.

تا زمان انتشار این خبر، نه دولت اوکراین و نه دولت روسیه در مورد اوضاع، پس از انهدام این کشتی جنگی اظهار نظر نکرده‌اند. روسیا الیوم نیز گزارش داد که دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرد که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور را در جریان خسارت هایی که این کشتی در پی حمله اوکراین به  بندر  فئودوسیا دیده است، گذاشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج