adexo3
۱۳۸۱۹۳۷
۵۰۶
۵۰۶
پ

توصیه آملی‌لاریجانی به مردم درباره انتخابات

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بنا بر گفته مراجع بزرگ ما هرگونه اضرار و تضعیف این نظام حرام است، بیان کرد: همه ما باید در پای صندوق‌های رای شرکت کنیم.

 

ایسنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بنا بر گفته مراجع بزرگ ما هرگونه اضرار و تضعیف این نظام حرام است، بیان کرد: همه ما باید در پای صندوق‌های رای شرکت کنیم.

توصیه آملی‌لاریجانی به مردم درباره انتخابات

صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمعه ۸ دی ماه در دیدار با مردم چالوس و در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و سردار سید رضی موسوی، اظهار کرد: آنچه که باعث سعادت در آن دنیا می‌شود تقوای الهی است و خداوند در آیات مختلف نیز به آن اشاره دارند.

وی از ۹ دی به عنوان روز بصیرت مردم ایران یاد کرد و گفت: هر جامعه‌ای درگیر فتنه‌های مختلف می‌شود اما آنچه مهم است اینکه مردم آن جامعه فتنه را بشناسند و به موقع تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم که وضعیت معیشتی مردم دشوار است، افزود: بر مسئولین واجب است برای برطرف کردن مشکلات از خود مایه بگذارند و جهاد گونه عمل کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این مردم که همواره با بصیرت پای انقلاب ایستاده‌اند شایسته بهترین خدمت هستند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی آرمان‌های بسیار بلندی داشته است و نباید این آرمان‌ها را ارزان بفروشیم، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام آرمانی است که باید هر نوع خدمتی از سوی ما مسئولان به مردم داده شود و کوتاهی عده‌ای نباید ما را از ادامه راه ناامید کند. وی تاکید کرد: مردم ما همانطور که در ۹ دی ماه با بصیرت مقابل استکبار ایستادند امروز هم مقابل استکبار می‌ایستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه انتخابات مهمی در پیش است، خاطر نشان کرد: دشمن دائماً در حال ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم است اما مردم ما با بصیرت هستند و نباید بگذاریم دشمن به کمترین خواسته خود برسد.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه همه ما باید نسبت به تبیین این موضوع تلاش کنیم، افزود: غیر از واجبات معنوی واجبات دیگری از جمله واجبات اجتماعی و سیاسی هم هست و این تبیین به اقتدار جمهوری اسلامی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر گفته مراجع بزرگ ما هرگونه اضرار و تضعیف این نظام حرام است، بیان کرد: همه ما باید در پای صندوق‌های رای شرکت کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه توانایی جمهوری اسلامی در ۹ دید به نمایش گذاشته شد، یادآور شد: کشورهای غربی ونظام سلطه امروز تا می‌توانند بر جمهوری اسلامی فشار وارد می‌کنند اما مسلما با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای از این فشارها ناامید و پشیمان خواهند شد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج