۱۳۸۲۰۲۳
۳۹۶
۳۹۶
پ

رونمایی طراح خودرو بتمن از جدیدترین محصولش

در طول سال‌ها، ما شاهد بسیاری از رندرهای جالب خودرو بوده‌ایم که دگرگونی‌های غیرقابل تصور خودروهای موجود را به تصویر می‌کشند. تقریباً همه این تصاویر مجازی هرگز از مرحله یک پروژه فتوشاپ عبور نمی‌کنند.

خبرآنلاین_ امیرمسعود عابدین: در طول سال‌ها، ما شاهد بسیاری از رندرهای جالب خودرو بوده‌ایم که دگرگونی‌های غیرقابل تصور خودروهای موجود را به تصویر می‌کشند. تقریباً همه این تصاویر مجازی هرگز از مرحله یک پروژه فتوشاپ عبور نمی‌کنند. این داتسون ۲۴۰Z جزو معدود پروژه‌های خوش شانسی بود که به یک خودروی واقعی تبدیل شد و این یک دستاورد دیدنی است.

: این ایده برای اولین بار در ذهن Ash Thorp ظاهر شد. او کسی است که بت‌موبیل را برای فیلم بتمن در سال ۲۰۲۲ طراحی کرد. این هنرمند سابقه ایجاد پروژه‌های متعددی با شرکت‌های خودروسازی از جمله لامبورگینی و دتوماسو و غیره را دارد. این طراح با کارلوس پچینو، که برای شرکت طراحی Make Haste Corp کار می‌کند، برای ساخت این مدل همکاری کرد. این داتسون مشکی مات اولین پروژه مشترک آنهاست.

رونمایی طراح خودرو بتمن از جدیدترین محصولش

چند چیز از منظر طراحی برجسته است. برای شروع، محل قرارگیری دوربین‌های جانبی که به عنوان آینه‌های جانبی عمل می‌کنند، دوست داریم بسیار جذاب است. دیفیوزر فوق العاده عظیم در پشت یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته است. پوشش‌های فیبر کربنی روی رینگ‌های چند پره BBS قابل تحسین هستند. استایل کلی الهام گرفته از بت‌موبیل نیز با قطعات جانبی تیز بهبود یافته است.

رونمایی طراح خودرو بتمن از جدیدترین محصولش

موتور ۲.۴ لیتری شش سیلندر خطی زیر کاپوت از بین رفته است. در عوض، نیرو از یک پیشرانه کاملاً برقی تسلا تأمین می‌شود. یک موتور الکتریکی تسلا مدل S روی محور عقب قرار می‌گیرد و به این داتسون عجیب، ۴۰۱ اسب بخار یا تقریباً سه برابر بیشتر از ۲۴۰Z اصلی قدرت می‌دهد. با حدود ۱۱۱۳ کیلوگرم وزن، سنگین‌تر از نسخه استاندارد کوپه ژاپنی است.

رونمایی طراح خودرو بتمن از جدیدترین محصولش

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج