اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۲۴۴۳
۵۴۸
۵۴۸
پ

قصاص عاقبت عصبانیت لحظه‌ای راننده‌ای در یزد

به دنبال وقوع یک فقره قتل در یکی از جایگاه سوخت رسانی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۹ پرونده کیفری تشکیل و متهم که یک راننده غیر بومی بود به قتل عمد محکوم شد.

میزان: به دنبال وقوع یک فقره قتل در یکی از جایگاه سوخت رسانی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۹ پرونده کیفری تشکیل و متهم که یک راننده غیر بومی بود به قتل عمد محکوم شد.

به دنبال وقوع یک فقره قتل در یکی از جایگاه سوخت رسانی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۹ مقتول به عنوان مسئول جایگاه سوخت مانع از سوختگیری خارج از سهمیه راننده شده بود که پس از درگیری لفظی بین راننده و مسئول جایگاه سوخت، کار به درگیری فیزیکی بین طرفین کشیده می‌شود.

در یک لحظه و براثر عصبانت لحظه‌ای بیش از حد راننده غیر بومی به سمت مسئول جایگاه سوخت حمله می‌برد که این اقدام منجر به فوت او می‌شود.

با تایید دیوان عالی کشور و علیرغم پیگیری‌های فراوان دستگاه قضا جهت اخذ رضایت اولیای دم حکم قصاص نفس و برگزاری چندین نشست و جلسه مشترک، استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و شورای حل اختلاف حکم این راننده امروز صبح در زندان مرکزی یزد اجرا شد.

قصاص امروز نمونه‌ای مشهود از لزوم کنترل خشم در فعالیت‌های روزمره به ویژه در درگیری‌های لحظه‌ای است که می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

در حال حاضر پرونده‌های بسیاری در محاکم استان وجود دارد که ناشی از عدم تسلط بر اعمال و رفتار خود در هنگام خشم در وقوع یک حادثه بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج