adexo3
۱۳۸۲۶۸۴
۴۷۰
۴۷۰
پ

۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سوختن شش دستگاه خودروی سواری در یک گاراژ خبر داد

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سوختن شش دستگاه خودروی سواری در یک گاراژ خبر داد

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۰۵ پیش از ظهر امروز، خبر آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در ۳۰ متری جی، خیابان فتح آبادی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت:‌ محل حادثه یک گاراژ به مساحت حدود ۲۰۰۰ مترمربع بود که داخل آن تعداد زیادی غرفه با مواد و مصالح نا ایمن و در متراژهای مختلف ساخته شده بود. یکی از این غرفه‌ها که حدود ۱۰۰ مترمربع مساحت داشت، یک تعمیرگاه خودرو بود که آتش‌سوزی در آن رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شش خودرو شامل پنج دستگاه سواری اوپل و یک دستگاه سواری دوو سی‌یلو در این محل قرار داشت، گفت: چهار دستگاه خودرو به طور کامل آتش‌ گرفته بود و آتش به دو دستگاه دیگر نیز سرایت کرده بود. همچنین شعله‌های آتش در حال گسترش به غرفه‌ها و بخش‌های دیگر این گاراژ بود.

ملکی ادامه داد: در این شرایط آتش‌نشانان از چند جهت اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کرده و خیلی زود شعله‌های آتش را تحت کنترل قرار دادند. دقایقی بعد نیز موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

۶ خودروی خارجی در آتش یک تعمیرگاه در تهران سوخت

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، اظهارکرد: اما خسارات مالی ناشی از این حریق بالا بود. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان پس از انجام عملیات ایمن‌سازی و لکه گیری در ساعت ۱۲:۱۰ به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به مالکان و غرفه‌داران به ایستگاه بازگشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج