۱۳۸۳۰۵۵
۷۷۰
۷۷۰
پ

تست هوش؛ خدمتکار ثروتمند را تشخیص دهید

در آزمون شناخت خدمتکار پولدار باید خیلی باهوش و تیزبین باشید تا بتوانید خدمتکار ثروتمند را از فقیر تشخیص دهید. این تست هوش را انجام دهید و ضریب هوشی‌تان را محک بزنید. چالش امروز خیلی ساده است کافی است، به تصویر نگاه کنید و بگویید کدام یکی از این خدمتکارها پولدار است؟

خبرفری: در تصویر آزمون شناخت خدمتکار پولدار شما باید از بین ۲ خدمتکار، خدمتکاری که پولدار است را تشیخص دهید. آن ها در حال پاک کاری هستند اما خوب ظاهرا یکی فقیر و دیگیری پولدار است. آیا می‌توانید بگویید کدام یکی ثروتمند است؟ شاید بگویید اگر ثروتمند است چرا باید خدمتکار باشد؟! خوب این معمایی است که شما باید حل کنید. پس سعی تان را بکنید تا به جواب درست دست پیدا کنید

اکنون با دقت تصویر را بررسی کنید و به آزمون شناخت خدمتکار پولدار بپردازید.

تست هوش؛ خدمتکار ثروتمند را تشخیص دهید

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

جواب آزمون شناخت خدمتکار پولدار

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. معماها باعث تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان می‌شوند و باعث می‌شوند تا در جریان روز بیشتر تمرکز کنید و با جزئیات بیشتر به حل مسائل بپردازید. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز برای مغز شما هستند.

خوب حالا شما بگویید آیا توانستید آزمون شناخت خدمتکار پولدار را حل کنید؟ چه کسی از بین این دو زن خدمتکار پول بیشتری دارد و نیاز ندارد تا کار کند؟

خوب به هر حال وقت آن است که پاسخ درست را به شما بگوییم، اما قطعا شوکه خواهید شد

پاسخ آزمون شناخت خدمتکار پولدار “هیچکدام است” بله حتما انگشت به دهان مانده اید، ولی واقعیت این است که اگر یکی از این دو پولدار باشد، چرا باید اصلا کار کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج