۱۳۸۴۱۸۵
۴۷۷
۴۷۷
پ

تقدیر نماینده اصولگرا از عملکرد دستگاه‌های امنیتی

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به برخی فضاسازی‌ها درباره عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور اظهارکرد: عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور در حوزه مبارزه با اقدام‌های تروریستی افتخارآمیز بوده‌است.

همشهری آنلاین: محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به برخی فضاسازی‌ها درباره عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور اظهارکرد: عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور در حوزه مبارزه با اقدام‌های تروریستی افتخارآمیز بوده‌است.

تقدیر نماینده اصولگرا از عملکرد دستگاه‌های امنیتی

عباس‌زاده ادامه داد: ای‌کاش محدودیت‌های امنیتی اجازه می‌داد تا کشفیات و فعالیت‌های دستگاه‌های امنیتی در مقابله با تروریست‌ها به اطلاع افکارعمومی برسد. ما به‌عنوان نمایندگان مردم شاهد عملکرد جسورانه و افتخارآمیز دستگاه‌های امنیتی در برخورد با تروریست‌ها بوده‌ایم و از آنان تقدیر می‌کنیم.

وی عنوان‌کرد: تروریست‌ها همواره درحال طرح‌ریزی و اقدام به‌منظور انجام فعالیت‌های تروریستی هستند و این در شرایطی است که حجم زیادی از چنین اقدام‌هایی با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی خنثی می‌شود و تعداد معدودی از آنها متاسفانه به حادثه‌ای مانند آنچه در کرمان شاهد بودیم، منجر می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح‌کرد: باید با درس گرفتن از حادثه تروریستی کرمان، نقاط ضعف امنیتی خود را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

عباس‌زاده اضافه‌کرد: باید در مجلس بودجه مناسبی به‌منظور تقویت دستگاه‌های امنیتی کشور اختصاص یابد و کار بزرگی دراین زمینه انجام دهیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج