اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۴۲۲۹
۴۸۵
۴۸۵
پ

ماجرای سرقت ۴۰ هزار دلاری یک وکیل تقلبی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از سرقت مسلحانه مردی سابقه‌دار و دستگیری وی توسط پلیس اگاهی خبر داد.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از سرقت مسلحانه مردی سابقه‌دار و دستگیری وی توسط پلیس اگاهی خبر داد.

   ماجرای سرقت 40 هزار دلاری یک وکیل تقلبی

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شمال شهر تهران و وصول این خبر توسط شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از مالباخته دریافتند؛ متهم طی یک قرار با فرد مالباخته اظهار می کند که وکیل یکی از وزیران معروف کشور است و به مالباخته می گوید که برای خرید زمین وی به آنجا مراجعه کرده و وزیر می خواهد با وی ملاقات داشته باشد. فردای آن روز متهم مجددا به منزل مالباخته مراجعه می کند و می گوید که وزیر در راه است. پس از اینکه از تنها بودن مالباخته آگاه می شود با استفاده از یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) مالباخته را تهدید می کند و مقدار قابل توجی ارز (40 هزار دلار) از وی سرقت و متواری می گردد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی موفق می شوند سرنخ هایی را از متهم کشف کنند و پس از آن مراقبت های شبانه روزی را آغاز کرده و پس از اینکه مخفیگاه قطعی متهم را شناسایی کردند کارآگاهان اداره یکم طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری برتا به همراه دو تیغه خشاب و 20 تیر فشنگ جنگی و یک دستگاه بی سیم دستی به مارک موتورلا کشف و به اداره یکم انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی ها طی مواجهه حضوری با شاکی صرحتا به اعمال مجرمانه خود معترف گردید و تمام حقایق را بازگو کرد. وی اقرار داشت که با استفاده از مدارک جعلی خود را به عنوان وکیل معرفی کرده و در ادامه پس از اینکه سوژه را شناسایی کرد و از سرمایه وی اطلاعات لازم را کسب کرده با استفاده از شگردهای خاص موفق شده اعتماد وی را جلب کند و پس از گذشت چند روز با مراجعه به منزل وی او را با اسلحه مورد حمله قرار دادم و با تهدید وی تمامی اموال وی را به سرقت بردم.

وی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند مبالغ سرقت شده را مخفیگاه متهم کشف کنند، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج