adexo3
۱۳۸۴۳۴۸
۱۰۳۰
۱۰۳۰
پ

امام جمعه اصفهان پشت‌پرده حادثه کرمان را نمایان کرد

طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان: مردم باید بدانند پشت تمامی جنایت‌های گروه‌های تروریستی آمریکا است

دیده بان ایران: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و تسلیت شهادت شهروندان بی دفاع و به ویژه کودکان و زنان در این حادثه اظهار کرد: در این حادثه تروریستی جمعی از مردم متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی رفته بودند به دست کوردلان به شهادت رسیدند.

 امام جمعه اصفهان با بیان اینکه این ددمنشان وکوردلان تنها هدف کشتن مردم را داشتند، ادامه داد: عهده دار تمامی این جنایت‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

امام جمعه با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند شیطان بزرگ آمریکا است و هر فریادی دارید سر آمریکا بزنید، ادامه داد: مردم باید بدانند پشت تمامی جنایت‌های گروه‌های تروریستی آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم تاکید می‌کند کافران همیشه با مسلمانان خواهند جنگید تا زمانی که از ایستادگی و اعتقادات خود دست بردارند، گفت: امیدواریم هرچه زودتر شر دشمنان اسلام به خودشان بازگردد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه فجایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است، حاصل عملکرد افرادی است به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند، افزود: این افراد برخلاف ادعای خود هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشتند و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند، امام صادق (ع) این افراد را به گرگ درنده تشبیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در خصوص معنای تقوا می‌فرمایند که تقوا به معنای این است که انسان در موضوعاتی که خداوند امر کرده است شریک باشد و در موضوعاتی که خداوند نهی کرده است را حضور نداشته باشد، اضافه کرد: در روایات تاکید شده است که طلب کسب روزی حلال از جمله بهترین عبادات است، بنابراین مؤمن کسی است که از محل پاک و حلال کسب روزی می‌کند و در راه درست هزینه کند، زیرا مؤمنان باید در خرج کردن تدبیر داشته باشند، از جمله صفات دیگر مؤمن حسن خلق است. امیدوارم خداوند متعال به همه ما اخلاق اسلامی را عنایت فرماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج