۱۳۸۴۵۲۴
۱۶ نظر
۱۷۱۰
۱۶ نظر
۱۷۱۰
پ

تجاوز و سرقت‌های سریالی خبرساز در خانه تهرانی‌ها

اعضای این باند صورت‌شان را با نقاب پوشانده و با تخریب قفل در یا بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند. ۶ متهم با راه‌اندازی باندی به نام خفاش‌سیاه، اسلحه به دست وارد خانه‌ها می‌شدند و نه‌تنها دست به سرقت اموال باارزش می‌زدند که با تهدید اسلحه، زنان و دختران را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند. از مدتی قبل پلیس پایتخت در جریان فعالیت یک گروه خشن قرار گرفت که دست به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها می‌زدند

اعتماد: اعضای این باند صورت‌شان را با نقاب پوشانده و با تخریب قفل در یا بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند. ۶ متهم با راه‌اندازی باندی به نام خفاش‌سیاه، اسلحه به دست وارد خانه‌ها می‌شدند و نه‌تنها دست به سرقت اموال باارزش می‌زدند که با تهدید اسلحه، زنان و دختران را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند. از مدتی قبل پلیس پایتخت در جریان فعالیت یک گروه خشن قرار گرفت که دست به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها می‌زدند.

تجاوز و سرقت‌های سریالی خبرساز در خانه تهرانی‌ها

اعضای این باند صورت‌شان را با نقاب پوشانده و با تخریب قفل در یا بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند. آنها با اسلحه افرادی را که در خانه‌ها حضور داشتند تهدید به قتل می‌کردند و سپس هرچه اموال قیمتی در خانه بود را به سرقت می‌بردند. دزدان مسلح اما در برخی از سرقت‌های‌شان دست به اقدامات هولناکی هم زده بودند. آنها پس از ورود به تعدادی از خانه‌ها، دست و پای ساکنان داخل خانه را با طناب بسته و سپس زنان یا دختران را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادند. این اقدامات هولناک دزدان، باعث شد تیم ویژه‌ای از کارآگاهان وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری دزدان آغاز شود. سرقت‌های خشن این گروه ادامه داشت و آنها سعی می‌کردند خیلی حرفه‌ای عمل کنند. سارقان پلاک ماشین را مخدوش کرده و از خودروهای سرقتی استفاده می‌کردند تا پلیس نتواند شناسایی‌شان کند. آنها صورت‌شان را کاملا می‌پوشاندند تا دوربین‌های مداربسته هم نتواند به پلیس کمک کند و در این شرایط تحقیقات کارآگاهان زیرنظر قاضی محمد ولدی بیرانوند، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت برای شناسایی اعضای این گروه خشن ادامه داشت. تیم تحقیق در ادامه بررسی‌ها متوجه شد که اعضای این باند در جریان سرقت‌های‌شان باعث مرگ یک مرد هم شده‌اند. ماجرا از این قرار بود که سارقان مسلح پس از ورود به خانه‌ای، دست و پای پدر خانواده را بستند و به سمت همسر و فرزندانش هجوم بردند تا با تهدید آنها رمز گاوصندوق را به دست آورند. مرد میانسال نیز قصد داشته خانواده‌اش را از دست سارقان نجات دهد اما به‌دلیل شوک ناشی از این حمله وحشیانه دچار سکته قلبی شده و جانش را از دست داده است. تلاش تیم تحقیق برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اتفاق عجیبی افتاد. زوج جوانی که مدتی قبل به دام این باند افتاده بودند، برای هواخوری به پارک رفته بودند که به‌صورت اتفاقی یکی از متهمان را در پارک دیدند. آنها فورا با پلیس تماس گرفتند و با کمک افرادی که در پارک بودند متهم را دستگیر کردند و تحویل ماموران دادند. هرچند متهم منکر سرقت و آزار و اذیت جنسی بود اما وقتی شواهد را علیه خود دید لب به اعتراف گشود و گفت با همدستی 5نفر از دوستانش باند سرقت تشکیل داده‌اند و به‌صورت سریالی دست به سرقت‌های خشن و مقرون به آزار می‌زنند. با اعتراف این مرد، همدستان او یکی پس از دیگری دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. این در حالی است که بخشی از پرونده که مربوط به اتهام تجاوز به عنف متهمان بوده، به دادگاه کیفری ارجاع شده است.

سرکرده باند در پرونده‌اش سابقه سرقت دارد اما حالا اتهام آزار و اذیت جنسی نیز به پرونده او اضافه شده است. متهم در رابطه با پرونده‌اش به برخی سوالات پاسخ می‌دهد.

 

‌سرقت‌هایتان را از چه زمانی شروع کردید؟

حدود 2 سال قبل از زندان آزاد شدیم و چند مورد سرقت انجام دادیم اما یکسال به‌ خودمان استراحت دادیم و سرقت‌ها را متوقف کردیم. از چند ‌ماه قبل دوباره شروع به سرقت کردیم اما این‌بار شگردمان متفاوت بود.

‌شگردتان چگونه بود؟

روش سرقت‌ها مثل قبل بود اما این‌بار وسوسه شدیم و کاری کردیم که نباید می‌کردیم. آن موقع اصلا حالت عادی نداشتیم و الان هم خیلی پشیمانیم.

‌مگر انگیزه‌تان سرقت و به دست آوردن پول نبود؟ پس چرا زنان و دختران را مورد آزار جنسی قرار دادید؟

دست خودمان نبود و حالت عادی نداشتیم.

‌خانه‌های خاصی را برای سرقت انتخاب می‌کردید؟

خانه‌هایی که صاحبخانه در آنها حضور نداشت را انتخاب می‌کردیم. اول زنگ خانه‌هایی را که چراغ‌شان خاموش بود می‌زدیم و چنانچه ‌کسی باز نمی‌کرد با تخریب در یا از راه بالکن وارد می‌شدیم و نقشه‌مان را اجرا می‌کردیم.

‌گفتید یکسال به‌ خودتان استراحت دادید، چرا؟

چون پول کافی به دست آورده بودیم. از طرفی نمی‌خواستیم دستگیر شویم. پول‌مان که تمام شد دوباره سرقت را شروع کردیم.

‌می‌دانید یکی از مالباختگان از ترس سکته قلبی کرده‌ و جان باخته است؟

آن روز متوجه شدیم که طرف حالش بد شد اما فکرش را نمی‌کردیم که جانش را از دست بدهد. مرگ او به ما ارتباطی ندارد.

‌در همه سرقت‌های‌تان، دختران و زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادید؟

نه. بیشتر وقت‌ها فقط دست و پای افرادی را که در خانه بودند می‌بستیم، سرقت‌ را انجام می‌دادیم و بعد آنجا را ترک می‌کردیم. شاید 2 یا 3 مورد آزار و اذیت جنسی داشتیم. ما گل می‌کشیدیم و در حال خودمان نبودیم.

‌چطور دستگیر شدید؟

یکی از اعضای باند رفته بود پارک تا یکی از دوستانش را ببیند که از بخت بدمان یکی از شاکیان او را دید. او تنها کسی بود که موقع سرقت ماسک نداشت و شناسایی شد.

‌ظاهرا برای باندتان هم اسم گذاشتید؟

بله. اسم باندمان را گذاشته بودیم خفاش سیاه. بچه‌ها به خفاش سیاه رای دادند و به این ترتیب نام باندمان شد خفاش سیاه ... 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نگران نباشید زندان جای شما نیست . فوقش برای سال نو پیش خانوادتون هستید .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        محله ما یه دزد معتاد دارد هر سال نزدیک عید آزاد میشود این بنده خدا هم بین 15 اسفند یا 13 فروردین خانه های ده درصد محله رو خالی میکنه دوباره میره زندان تا سال بعدش الان چندین سال این وضع ماست پارسال نوبت خانه ما بود .

    • ناشناس

      اگه بر خورد سنگین باشه..... اینا همچین غلطی نمیکنن...

    • ناشناس

      اعدام کنید بروند

      پاسخ ها

      • اردشیر

        حیفه اینا اعدام بشن، باید زجر کشت بشن

    • ناشناس

      اینا رو باید کشت اعدام نکردن برای بیگناهه

    • ناشناس

      امنیت داریم

    • ناشناس

      برای سرقت کاری ندارن ولشون میکردن برای تجاوز به‌عنف اعدامشون میکنن

    • ناشناس

      مهاجمان که طبق گفته تون صورتشون رو پوشانده بودند ، زوج جوان چطوردر پارک اونا رو شناسایی کردند؟!!!؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گفته که فقط اون یکنفر صورتش بازبوده

    • ناشناس

      اینا بعد مدتی از در پشتی کلانتری ازاد میشن

    • ناشناس

      فقط اعدام براشون کافی نیست خداوکیلی دهنشون بایدآسفالت بشه

    • ناشناس

      امیدوارم ازاد نشن درضمن باید جلوی خودشون با خشونت به مادر و خواهر و زنشون تجاوز کنن تا زجری که به خانواده ها دادن خودشون بکشن اینطور بی حساب میشن کاش فقط یه بار اینکار انجام بشه شک نکن دیگه هیچ بیشرفی دیگه اینکار رو نمیکنن امیدوارم انجام بشه

    • قلندر

      یجا دیگه نوشته سارق داشته با گوشی حرف میزده خانمه از روی صداش میشناسش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج