اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۴۵۴۶
۳ نظر
۷۴۴
۳ نظر
۷۴۴
پ

راز جسد سوخته شده یک زن در اطراف آبعلی

۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودی زنی میانسال به اداره آگاهی تهران اعلام می‌شود. در این گزارش قید شده بود که مفقودی پس از سوار شدن به داخل خودروی پراید سفید، تلفن همراهش خاموش و دیگر از او خبری نشده است.

اعتماد: ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودی زنی میانسال به اداره آگاهی تهران اعلام می‌شود. در این گزارش قید شده بود که مفقودی پس از سوار شدن به داخل خودروی پراید سفید، تلفن همراهش خاموش و دیگر از او خبری نشده است.

راز جسد سوخته شده یک زن در اطراف آبعلی

معاون جنایی پرونده در این رابطه می‌گوید: «۲۷ آذر ماه سال جاری گزارش یک مورد مفقودی به اداره آگاهی اطلاع داده می‌شود که البته تاریخ فقدانی مربوط به دو روز قبل از گزارش واصله به پلیس بوده است. ماموران در گام اول فیلم دوربین‌های مداربسته محلی که فقدانی در آخرین بار دیده شده بود را بررسی می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌داد؛ زن میانسالی که مفقود شده وقتی از سالن ورزشی خارج می‌شود سوار یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ می‌شود که یک نفر آقا هم صندلی عقب نشسته بود. خودرو بعدا توسط ماموران تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که خودرو پس از سوار کردن این زن میانسال به سمت پردیس حرکت کرده است. اقدامات متعددی برای شناسایی متهم یا متهمان صورت گرفت، اما بی‌نتیجه ماند، چون متهمان هیچ ردی از خود به جای نگذاشته بودند.»

معاون جنایی پرونده در ادامه توضیح می‌دهد: «در گام بعدی سوابق قبلی افراد مورد نظر بررسی شد. ماموران سعی کردند از هر طریقی شده به متهمان دسترسی پیدا کنند. در نهایت دو متهم در پرند شناسایی شدند و تحت یک تعقیب و گریز در میدان آزادی دستگیر می‌شوند.

متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل زن میانسال اعتراف می‌کنند. متهمان اظهار کردند که پس از سرقت طلا‌های مقتول، او را به قتل رساندند و جسد او را به یکی از باغ‌های اطراف تهران بردند و جسد را آتش زدند و در ادامه جسد سوخته را داخل کیسه قرار دادند و داخل رودخانه‌ای در همان اطراف انداختند. در نهایت ۱۳ دی ماه تیمی از ماموران اداره چهارم به محل اعزام و جسد زن مفقود شده را کشف می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی بی رحم هستن

    • ناشناس

      وقتی شبکه نمایش تلویزیون دایم فیلم های جنایی و خشن را در جامعه نمایش می دهد نتیجه اش همین جنایت بی سابقه است سیمای فعلی در وقوع اسیب های اجتماعی مقصر اصلی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج