۱۳۸۴۹۶۷
۱ نظر
۱۶۱۸
۱ نظر
۱۶۱۸
پ

نامه بلندبالای ارگان صداوسیما علیه رضا کیانیان

روزنامه جام جم در یادداشت تازه‌ی خود علیه سلبریتی‌ها و مشخصا رضا کیانیان موضع گیری کرده است. در این یادداشت، نویسنده این روزنامه از کلماتی مانند: «سلبریتی وقیح» «حرامزاده» «جنی» «عقده‌ای» و... استفاده کرده است.

برترین‌ها: روزنامه جام جم در یادداشت تازه‌ی خود علیه سلبریتی‌ها و مشخصا رضا کیانیان موضع گیری کرده است. در این یادداشت، نویسنده این روزنامه از کلماتی مانند: «سلبریتی وقیح» «حرامزاده» «جنی» «عقده‌ای» و... استفاده کرده است.

نامه بلندبالای ارگان صداوسیما علیه رضا کیانیان

جام جم نوشته:

 اگر در ایران و انقلاب اسلامی مهار انقلاب دست امام زمان(عج) نبود و ازهدایت قرآن و عترت بی‌بهره بودیم و ولایت‌فقیه با عقل و تقوای دینی به خشونت، خیانت و ریاکاری درون حاکمیت از زمان بنی‌صدر تا جریان‌های انقلاب رنگی و رفرمیسم غرب‌گرا و اغتشاشات ابزار دشمن، عاقلانه برخورد نمی‌کرد که حتی تحت لوای ریاکارانه اصلاح و اعتدال با راه امام(ره) مخالفت می‌کردند و رویاهای سکولاریستی دشمنان انقلاب را به اجرا درمی‌آوردند در آن صورت ما هم انقلابی گرفتار نفسانیت قدرت و خونریزی بی‌مهار و تهاجمی داشتیم. در برابر نمایش بی‌شرمانه و آشکارا ریاکارانه سلبریتی‌های سیاسی و سینمایی، به‌نام آزادی دروغین و در نهان کنش رباتیک فاسد و بی‌آزرم در خدمت پروژه شیطان‌ترین فرعون‌های هستی و قدرت سرمایه جهانی، ولی‌فقیه و انقلاب اسلامی صبر زینبی و عقل الهی و عطوفت محمدی و عفت فاطمی و تحمل حسنی و مهربانی حسینی نشان داد تا چهره سرپرستان این سلبریتی‌ها و اغتشاشگران نیابتی فاش شود و وجود دوزخی اربابان‌شان آمریکا و اروپای وحشی و حرامزاده جنی و عقده‌ای‌شان به‌نام اسرائیل علنی شود اما دیدیم حتی در این وضع هم سلبریتی‌های وقیح حیا نمی‌کنند و نه‌تنها در کن نقش کلید زدن اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده را ایفا می‌کنند؛ بلکه در زمان عریان‌سازی‌‌اند به‌وسیله ایثار غزه با ترفندهای کودن و کنایه و آزار و نیش راه دوزخی و پر روگری‌شان را ادامه می‌دهند. باید پرسید طهماسب در گردن نهادن به تحریم شیطانی گناهکار بود که به مرده‌اش نیش می‌زنند؟ یا نیش‌زنندگان ریاکار باید شرم کنند که با وقاحت نمی‌کنند و حامی قاتل کودک‌کش‌شان، سرافکنده‌شان نمی‌کند. تحفظ جمهوری اسلامی در عدم نقاب براندازی از باطن و نهان زندگی‌شان را ضعف به‌شمار آورده و با سپیدچشمی به ایجاد رعب و ترس و فشار می‌پردازند تا از کار همکاران‌شان و همراهی با انقلاب رهایی بخش و آسمانی و اصلاح فسادها جلوگیری کنند و مشوق جو مغشوش باشند. 

درد فسادزایی بزرگ

من رضا کیانیان را درست نمی‌شناسم، همان‌طور که مهدی نصیری و زیبا کلام و فرخ‌نژاد و کریمی و.... را. نمی‌دانم او از سلبریتی‌های همجنس آنهاست یا نه. اما همان‌قدر که لغزش‌هایش حیرت‌انگیز است، خدمتش به سینمای جمهوری اسلامی تحسین‌برانگیز است. من نمی‌دانم این خدمت از سرصدق بوده یا پرسونای ریا. شاهدم پرسونای ریا چون یک شخصیت ذاتا ناصادق، تحفظ جمهوری اسلامی را در عدم نقاب براندازی از باطن و نهان زندگی ریاکارانه را ضعف به‌شمار آورده و با سپیدچشمی به ایجاد رعب و ترس و فشار در میان اهالی هنر علیه کار مفید هنرمندان دیگر در این کشور می‌پردازد و جوسازی می‌کند تا از کار همکاران‌شان و همراهی با انقلاب رهایی‌بخش و آسمانی و اصلاح فسادها جلوگیری کنند و مشوق جو مغشوش و بحران‌زده‌ای که شیطان بزرگ آفریده باشند. این دستورالعمل شیطان بزرگ است و اینان در همین بندگی و فرمانبری می‌کوشند. مشکل ضرورت نقد فساد و خیرخواهی نیست. درد فسادزایی بزرگ و همدستی با دشمنان خدا و اسلام و عترت است. 

می‌خواهم صرفا رها ازهراتهام و گذشته‌ای به همین پاسخش به سهرابی بپردازم. من نه این آقا رادیده‌ام و نه تا قبل ازنامه کیانیان نامش را شنیده‌ام و همه می‌دانند خاک پای مدیر متقی هستم و ازهمه بیشتر ازمدیران ریاکار و دراصل شیطانی آمریکایی نفوذ کرده در نظام منزهم؛ ولو نقاب شیدای جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به چهره داشته باشند اما جواب کیانیان به آقای سهرابی پر از خطاهای بزرگ است. اگر تفکر و عمل یک سلبریتی آشکارا یا ریاکارانه، محاکمه یک مرده به سبب عدم تحریم جمهوری اسلامی باشد این خط با خط آمریکا، اسرائیل، داعش، منافقان، قاتلان حاج قاسم و منفجرکنندگان زوار مرقد او و کشتارگران کودکان غزه ماهوا چه فرقی دارد؟  کیانیان چگونه از این مواضع خود دفاع می‌کند:‌۱- آقای سهرابی به شما نصیحت می‌کنم قبل از این که مطلبی بنویسید یا بگویید، با یک حقوقدان مشورت کنید؛ این مطالبی که از شما نقل شده متضمن جرم «نشر اکاذیب» است که می‌شود بابت آن از شما شکایت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وای به حال سرزمینی که در آن دانائی جرم باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج