adexo3
۱۳۳۲۷۵۶
۲۴۹۹
۲۴۹۹
پ

دستگیری ۴ کارمند شهرداری در یک هفته اخیر

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف طی یک هفته اخیر در شهرداری این شهر گفت: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.

مهر: رئیس شورای شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف طی یک هفته اخیر در شهرداری این شهر گفت: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.

دستگیری ۴ کارمند شهرداری در یک هفته اخیر

محمدحسین واثق کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دستگیری یکی از کارمندان شهرداری رشت، اظهار کرد: مسئول مالی یکی از مناطق شهرداری رشت به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد قبل از دستگیری از وی سلب مسئولیت شده بود، افزود: این فرد در حین دستگیری هیچ گونه سمتی در شهرداری نداشت و به عنوان کارمند ساده محسوب می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف در هفته اخیر در شهرداری رشت اضافه کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.

کارگرنیا با بیان اینکه انتخاب شهردار فعلی بر مبنای پاک دستی و روحیه فساد ستیزی وی بوده است، گفت: نگاه ضد فساد در بدنه مدیریت شهری رشت نهادینه شده است.

وی با اشاره به روحیه تعاملی مدیریت شهری رشت با شهروندان افزود: با حضور شهردار جدید، بین مردم و شهروندان ارتباط و تعاملی دو سویه برقرار شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج