۱۳۸۵۱۸۱
۳۷۷
۳۷۷
پ

پرواز‌های عمره تا این تاریخ لغو شد

در شرایطی که قرار بود اعزام زائران به عمره پس از ۹ سال از ۱۳ دی آغاز شود در همان روز شروع پرواز‌ها به دلیل آنچه مسئولان سازمان هواپیمایی عدم صدور مجوز از سوی عربستان اعلام کردند همه پرواز‌های عمره متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سازمان حج و زیارت از لغو همه پرواز‌های عمره تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ به دلیل عدم دریافت مجوز‌های پروازی توسط شرکت هواپیمایی خبر داد.

در شرایطی که قرار بود اعزام زائران به عمره پس از ۹ سال از ۱۳ دی آغاز شود در همان روز شروع پرواز‌ها به دلیل آنچه مسئولان سازمان هواپیمایی عدم صدور مجوز از سوی عربستان اعلام کردند همه پرواز‌های عمره متوقف شد.

مشکل در مجوز‌های لازم برای پرواز به عربستان در حالی است که چندی پیش مسؤولان سازمان هواپیمایی کشوری به عربستان سفر کرده بودند و آمادگی لازم برای پرواز‌ها صورت گرفته بود.

حالا حج و زیارت در تازه‌ترین اطلاعیه به کارگزاران خود اعلام کرده به دلیل عدم دریافت مجوز‌های پروازی توسط شرکت هواپیمایی، کلیه پرواز‌های عمره تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغو می‌گردد و با توجه به اهمیت موضوع و شرایط موجود، به کارگزاران محترم تأکید می‌گردد، نسبت به اطلاع رسانی مناسب به زائران در این خصوص اقدام نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده: اطلاع رسانی در خصوص پرواز‌های ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ به بعد نیز و اعزام زائرین کاروان‌های لغو شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

تاکنون از سوی شرکت‌های هواپیمایی تاریخ رسمی برقراری پرواز‌های عمره اعلام نشده و زائرانی که کاروان خود را مشخص و هزینه سفر عمره را پرداخت کردند چشم انتظار آغاز اعزام‌ها به سرزمین وحی هست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج