adexo3
۱۳۸۵۴۹۱
۲ نظر
۶۲۶
۲ نظر
۶۲۶
پ

این افراد از شهروندان البرزی و تهرانی زورگیری می‌کردند

البرز پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سه نفر از سارقان موبایل قاپ و زورگیر که به ارتکاب ۱۵۰ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و تهران اعتراف کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری آن به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

ایسنا: البرز پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سه نفر از سارقان موبایل قاپ و زورگیر که به ارتکاب ۱۵۰ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و تهران اعتراف کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری آن به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین  فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص این خبر گفت: در پی دستگیری باند سارقان مسلح توسط پلیس آگاهی استان البرز که با دو شیوه سرقت تحت عنوان مسافرکش و موبایل قاپی اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، با توجه به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۵۰ فقره سرقت در سطح حوزه استان‌های البرز و تهران، با دستور بازپرس دادسرای ناحیه یک شهرستان کرج، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری آن به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج میدان طالقانی بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی  مراجعه کنند.

این افراد از شهروندان البرزی و تهرانی زورگیری می‌کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      ای خدااا چرا باید اوضاع جوانان سرزمینم اینطوری باشه اگر کار بود اگر رفاه نسبی ما شاهد چنین صحنه هایی نمی‌شدیم.حداقل خیلی کمتر میشد.بخدا قسم هرگز از مسببین این اوضاع اون دنیا نخواهم گذشت هرگز.

    • ناشناس

      باید طبق قانون مجازات اسلامی انگشت ودست انها قطع شود تا دیگر نتوانند زورکیری کنند ولا بعد از چند سال زندان وکسب تحربه بیشتر دوباره دزدی خواهند کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج