adexo3
۱۳۸۵۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

جنايت ميدان كاج این بار در خيابان شريعتي

جنايت ميدان‌كاج سعادت‌آباد اين‌بار در خيابان شريعتي تهران تكرار شد و مردي به خاطر رقابت عشقي با مردي ديگر او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

جنايت ميدان‌كاج سعادت‌آباد اين‌بار در خيابان شريعتي تهران تكرار شد و مردي به خاطر رقابت عشقي با مردي ديگر او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

در جنايت ميدان‌كاج كه آبان سال گذشته رخ‌داد مردي به نام يعقوب وقتي فهميد زن مورد علاقه‌اش با مردي ديگر به نام محمدرضا نيز رابطه دارد با وي قرار گذاشت و او را در محل حادثه با ضربات چاقو كشت.

يعقوب بعد از دستگيري و محاكمه به قصاص در ملاء‌عام محكوم و حكم وي زمستان همان سال اجرا شد. اين‌بار نيز مردي به نام آيدين با همين انگيزه و همين شيوه دست خود را به خون‌آلوده كرد اما اين پرونده پاياني متفاوت داشت. چراكه متهم قبل از دستگيري به زندگي خودش پايان داد.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته افرادي كه از تقاطع خيابان شريعتي و خيابان دولت مي‌گذشتند، شاهد نزاع دو جوان بودند يكي از اين دو، چاقو در دست داشت و ضرباتي را به‌طرف مقابل وارد كرد، دقايقي بعد موضوع به مركز فوريت‌هاي پليسي اطلاع داده شد و تيم ويژه‌اي از كارآگاهان به دستور بازپرس شاهنگيان- بازپرس ويژه قتل تهران- به محل جنايت رفتند تا در اين رابطه تحقيق كنند.

آنها فهميدند مقتول پسر جواني به نام محسن است كه به دلیل اصابت چاقو به نقاط حساس بدن و خونريزي شديد جان‌باخته است. در حالي كه ضارب از محل گريخته بود، كارآگاهان سعي كردند با تحقيقات ميداني ردي از او به دست آورند اما اين كار نتيجه‌اي دربرنداشت و كارآگاهان همچنان به تحقيقات خود ادامه مي‌دادند كه پسر جواني نزد آنها رفت و خبر داد از دوستان محسن است و قاتل را مي‌شناسد.

اين جوان كه خودش نيز زخمي شده بود به كارآگاهان گفت: «محسن با زني رابطه داشت و چند روز قبل فهميد آن زن با پسري به نام آيدين نيز دوست است. آنها به اين دليل كه درباره اين موضوع با هم صحبت كنند قرار ملاقات گذاشتند، من هم همراه محسن رفتم در آنجا آيدين را ديديم و بين او و دوستم مشاجره‌اي درگرفت. با بالاگرفتن درگيري آيدين با چاقو به من حمله كرد و ضربه‌اي زد در اين هنگام محسن، آيدين را گرفت تا من فرار كنم من به سرعت از آنجا دور شدم اما ساعتي بعد وقتي موضوع را پيگيري كردم فهميدم دوستم كشته شده است.»

كارآگاهان بعد از به‌دست‌آوردن اين سرنخ تحقيقات خود را ادامه دادند و فهميدند محسن چند روز قبل از قتل هنگامي كه با زن مورد علاقه‌اش بيرون رفته بود، تلفن همراه او را كنترل كرد و به دوستي وي با آيدين پي برد و بعد از آن بقيه وقايع رقم خورد. ماموران آن زن را بازداشت كردند اما نتوانستند ردپايي از آيدين به دست بياورند تا اينكه روز جمعه از يكي از بيمارستان‌ها با پليس تماس گرفتند و از مرگ مشكوك پسر جواني خبر دادند.

ماموران وقتي به بيمارستان رفتند، فهميدند متوفي همان آيدين است. تحقيقات فاش كرد، اين جوان بعد از فرار از صحنه قتل با خوردن قرص برنج به زندگي‌اش پايان داد. به اين ترتيب، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و در حال حاضر زن جوان در بازداشت به‌سر مي‌برد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنايت ميدان كاج این بار در خيابان شريعتي



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      یه چیزی بگم؟
      این بابا که موضوع رو فهمیده، یک همچین کاری کرده.
      حالا اگه ماجرا بر عکس می شد چی؟
      هیچی ، زن بیچاره هیچ کار نمی تونست بکنه. چون طرفش مرده و آزاده هر کار که خواست بکنه

    • shima

      این جور که میگین پس به خاطر یه زن خراب همدیگه رو گشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج